Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Publication date 2020-08-04
End date 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569704-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Formularz Cenowy/Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0be92581-dba5-4392-9c6d-d5c92d6897c8
Biuletyn 569704-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Regon 18150000000000
Zamawiajacy adres ulica al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 624 413
Zamawiajacy fax 126 624 410
Zamawiajacy email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url www.ur.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,306791,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,306791,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier, osobicie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłtaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, pok. nr 7 Knacelaria Uczelni
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny DZP-291- 2472/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Formularz Cenowy/Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zobowiązany jest przedłożyć dokument dotyczący podmiotów trzecich. -Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia dokumentu dotyczącego podwykonawców. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
Inne dokumenty niewymienione 1)Wypełniony druk Oferta – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2)Wypełniony Formularz Cenowy- Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. 3)Pełnomocnictwo: a)dla osoby,osób podpisującej,cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). b)dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 4)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5)Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku: a)zmiany adresu jednostki organizacyjnej pod który meble mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. b)gdy meble określone w załączniku nr 1 do umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że meble zamienne będą charakteryzować się takimi samymi właściwościami bądź lepszymi w stosunku do wymaganych oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. c)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu: •okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu (np. nieobecność w pracy osoby upoważnionej do odbioru mebli, kontrole lub inne poważne okoliczności powodujące, że odbiór mebli w pierwotnie ustalonym terminie będzie dla Zamawiającego utrudniony) - przy zaistnieniu opisanych wyżej sytuacji, termin dostawy może zostać wydłużony do 7 dni roboczych. d)siły wyższej.
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Formularz Cenowy/Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Formularz Cenowy/Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Formularz Cenowy/Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)