Zagospodarowanie terenu przy Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie wraz z doposażeniem Ośrodka działającego przy Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich.

Publication date 2020-08-04
End date 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich
Miejscowość Zalewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569538-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392900001, 513140006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie wraz z doposażeniem Ośrodka działającego przy Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
a) Część 1 – Dostawa wraz z montażem monitoringu na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie
b) Części 2 – Dostawa wyposażenia wraz z montażem oraz niezbędnymi robotami budowlanymi
c) Część 3 – Zagospodarowanie terenu ośrodka wraz z doposażeniem w infrastrukturę zewnętrzną Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad27482b-cea1-4aa8-907f-ad70606a742e
Biuletyn 569538-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich
Regon 51028273600000
Zamawiajacy adres ulica Jerzwałd
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Zalewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 897 588 527,
Zamawiajacy fax 897 588 527
Zamawiajacy email zpk@warmia.mazury.pl,
Adres strony url http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, działanie 5.3 Ochrona różnorodności biologicznej Projekt pn. „Podniesienie standardu bazy technicznej i wyposażenia parków krajobrazowych województwa warmińsko - Mazurskiego” nr RPWM.05.03.00-28-0007/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich w Jerzwałdzie 14-230 Zalewo, Jerzwałd 62
Nazwa nadana zamowieniu Zagospodarowanie terenu przy Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie wraz z doposażeniem Ośrodka działającego przy Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich.
Numer referencyjny ZP 320/15/20/ZPK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie wraz z doposażeniem Ośrodka działającego przy Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: a) Część 1 – Dostawa wraz z montażem monitoringu na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie b) Części 2 – Dostawa wyposażenia wraz z montażem oraz niezbędnymi robotami budowlanymi c) Część 3 – Zagospodarowanie terenu ośrodka wraz z doposażeniem w infrastrukturę zewnętrzną Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, sposobu realizacji zamówienia w związku ze zmianą obowiązujących przepisów prawnych mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia; b) w zakresie zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; c) w zakresie zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki, epidemii, wystąpienia siły wyższej), mającej bezpośredni wpływ na realizację zamówienia; d) w zakresie zapisów umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; e) w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek zamawiającego lub wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiającego; f) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, Zakres zmiany obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wskaźnik wzrostu stawki podatku VAT; g) w zakresie zapisów umowy w przypadku zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych; h) W zakresie zmiany przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, w przypadku, gdy pierwotny produkt został wycofany z rynku, jest niedostępny lub na rynku występuje produkt nowy o parametrach lepszych niż wskazane w ofercie, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie nie może ulec zwiększeniu;
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem monitoringu na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Jerzwałdzie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 51314000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy i zamontuje monitoring na terenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt. 2) Teren, na którym wykonywany będzie monitoring zaznaczono na mapie stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 3) Zamawiający w zakresie monitoringu zakłada odpowiednio dobrane, dostarczone i zamontowane: a) rejestrator z wyjściem na 8 kanałów z dyskiem twardym o pojemności min 3 TB, możliwością gromadzenia i odtwarzania danych przesianych bezprzewodowo z kamer do monitora i rejestratora umieszczonego ok, 50 m od nich; b) 4 kamery które poprzez okablowanie umieszczone będą w wolierach i w razie potrzeby wykorzystywane do obserwacji przebywających w ośrodku rehabilitacji chorych zwierząt, w celu monitorowania ich zachowania we względnie spokojnych warunkach, bez bezpośredniej ingerencji człowieka. c) 2 szt. fotopułapki z czujnikiem ruchu, zasilana na baterie/z akumulatora z kartą pamięci o wielkości 32 GB d) Most radiowy; e) Monitor 21” wraz z uchwytem; f) Switch 8p; g) Niezbędne okablowanie 4) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokona konfiguracji, montażu, uruchomienia monitoringu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia wraz z montażem oraz niezbędnymi robotami budowalnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dokona dostawy wyposażenia wraz z montażem oraz wykonaniem niezbędnych prac budowlanych. 2. W zakresie prac budowlanych Zamawiający zakłada wykonanie nowej instalacji elektrycznej w zakresie pozwalającym na bezpieczne podłączenie sprzętu, w zakresie minimum: a) dostawie i montażu natynkowa rozdzielnia NN, 1x12, która pozwoli na bezpieczne wykonanie niezbędnej instalacji; b) dostawie i ułożeniu przewód 3x2,5cm², c) dostawie i montażu 3x podwójnych gniazd natynkowych; 1 x podwójnym wyłączniku; d) dostawie i montażu oświetlenia jednego z pomieszczeń; e) dostawę i montaż peszla o długości ok. 45 m wraz z uchwytami mocującymi; 3. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy następujące nowe wyposażenie: 1) 1 kosiarkę spalinową z napędem, silnik spalinowy czterosuwowy, pojemność silnika min 140 dm3, z napędem na tylne koła, z funkcjami koszenia: zbieranie do kosza, wyrzut boczny, mielenie, wyrzut tylny; wysokość cięcia min 2.0 cm max , 7.0 cm., rok produkcji nie starsza niż 2018r. 2) 1 panel grzewczy 800W podczerwień, zakup i montaż 3) 1 podgrzewacz przepływowy do 2,5 kW, zasilany linią jednofazową; 4) 1 rozkładana drabina max 6 stopni, 5) 1 szt. Zamrażarka ok 300l energooszczędna, min A++, otwierana od góry. Możliwość pracy w niskiej temperaturze. 6) 1 szt. lodówko - zamrażarka energooszczędna, parametry ok. 203X100, min A++, z możliwością pracy w niskiej temperaturze. 7) 1 szt. drzwi wejściowych do pomieszczenia ośrodka, proste, lite, zewnętrzne drzwi (90) z możliwością zamknięcia na klucz wraz z montażem. 8) 3 szt. lamp bezobsługowych (fotowoltaika), montowane na maszcie o wysokości od 4 do 5m, posadowionym w podłożu. Każda z lamp wyposażona w: czujnik zmierzchu, okres autonomii systemu przy naładowanych akumulatorach w okresie 2 – 3 dni.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zagospodarowanie terenu ośrodka wraz z doposażeniem w infrastrukturę zewnętrzną Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy, zamontuje następujące elementy zagospodarowania terenu ośrodka: 1) Wykonanie nowego ogrodzenia: • rozbiórka i utylizacja istniejącego ogrodzenia; • wykonanie nowego ogrodzenia o długości 170m z panelu ogrodzeniowego Ø5mm wys. 1,53m na podmurówce betonowej systemowej wys. 0,3m na słupach o profilu 60X40mm w kolorze ral 6005 wysokość całkowita ok.180cm; Ogrodzenie od strony gruntu powinno uniemożliwić podkopanie się drapieżnikom. • Wykonanie ogrodzenia z paneli drewnianych 38mb, panele wmontowane w wykonane wcześniej ogrodzenie metalowe (pkt 1 specyfikacji) w celu ograniczenia widoczności od strony drogi; • Wykonanie i montaż bramy szerokość wjazdu 5mb wys. 1,7m wypełnionej profilem z pręta Ø5mm kolor ral 6005 zamocowanej na słupach stalowych 100x100mm; • Wykonanie i montaż bramy szerokość wjazdu 5mb wys. 1,7m wypełnionej profilem z pręta Ø5mm kolor ral 6005 zamocowanej na słupach stalowych 100x100mm; • Wykonanie i montaż 2 furtek o szerokości 1m, wysokości 1,73 m, wypełnionej profilem z pręta Ø5mm kolor ral 6005 zamocowanej na słupach stalowych 60x60mm 2) Wykonanie izolacji istniejącego zbiornika wodnego, który posiada powierzchnię 30m2, jest posadowiony na głębokości 1,5m. Wykonawca w ramach zamówienia dokona: • usunięcia istniejącego podłoża zbiornika wodnego oraz dokona jego utylizacji; • ponownego wyprofilowania zbiornika; • zabezpieczenia przed uszkodzeniem przez gryzonie i krety; • wyłoży zbiornik folią do oczek wodnych (geomembrana) i zabezpieczenie brzegów przed zniszczeniem przez zwierzęta przebywające w ośrodku, takie jak: żuraw czy łabędź • wykonanie dopływu deszczówki z połaci dachowej. 3) Dostawa 3 szt. zbiorników wodnych, w tym: • 2 szt. o wymiarach 90x90 cm zamontowanych na głębokości max, 10 cm wraz z odpływem jak przy brodziku prysznicowym; • 1 szt. o wymiarach 2x1m posadowiony na głębokość 15cm wraz z odpływem jak przy brodziku prysznicowym 4) Wykonanie bocianich gniazd. Wykonawca w ramach zamówienia wykona 2 bocianie gniazda na drewnianej podstawie (słup). Każda z platform bocianiego gniazda powinna znajdować się na wysokości 3 m i być stabilna. Średnica platformy musi wynosić 1,5m.
  

Criterion

Kryteria cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)