Dostaw odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu, artykułów ochronnych do zabiegów medycznych oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu

Publication date 2020-08-04
End date 2020-08-14 00:00:00
Instytucja Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569542-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu, artykułów ochronnych do zabiegów medycznych oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.11.10-4, CPV: 33.14.10.00-0

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d88e0201-720f-46fb-b375-ae8af3629aca
Biuletyn 569542-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
Regon 92358780000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 97
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 545 587,
Zamawiajacy fax 523 574 667
Zamawiajacy email zam.pub@szpitalino.pl,
Adres strony url www.bip.pszozino.lo.pl
Adres strony internetowej www.bip.pszozino.lo.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.platformazakupowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.platformazakupowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.platformazakupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.platformazakupowa.pl
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga www.platformazakupowa.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostaw odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu, artykułów ochronnych do zabiegów medycznych oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Numer referencyjny M-37/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku dla pacjentów i personelu, artykułów ochronnych do zabiegów medycznych oraz materiałów opatrunkowych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.14.11.10-4, CPV: 33.14.10.00-0
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy przedmiotu postępowania, (w tym minimum jedna o wartości : - pakiet I 50.000 zł - pakiet II 60.000 zł - pakiet III 400.000 zł - pakiet IV 20.000 zł - pakiet V 1.000 zł - pakiet VI 20.000 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania dokumentu); b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania dokumentu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania dokumentu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu e) oświadczenie, że wobec mnie/nas nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ( jeśli wydano powyższy wyrok należy dostarczyć wyrok lub decyzję – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności); f) oświadczenie o braku orzeczenia wobec mnie/nas tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne g) oświadczenie o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy; h) oświadczenie o braku wydania wobec mnie ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy ,prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art.24 ust. 5 pkt.7 ustawy i) oświadczenie, o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych ,o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r.o podatkach i opłatach lokalnych(Dz.U.z2016r.poz.716) j) oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; k) wykaz wykonanych dostaw przedmiotu zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ( w tym minimum jedna dostawa o wartości nie mniejszych niż podane w punkcie V.2)a) SIWZ) , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. 2. Deklaracja zgodności producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego ) 3. Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej (nie dotyczy klasy wyrobu I) 4. Oświadczenie ,iż termin ważności przedmiotu zamówienia w dniu dostawy do Zamawiającego nie będzie krótszy niż 2/3 terminu określonego przez producenta na opakowaniu
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowią-cego Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie ofe-rowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie do-tyczące terminu realizacji zamówienia, terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; c) dokument z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisu-jącą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub za-świadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pie-czątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis, d) opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli doty-czy), e) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do od-dania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia f) dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.Wysokość wadium ustala się w kwotach: zadanie nr1- 1.200,00 zł zadanie nr 2- 1.600,00 zł zadanie nr 3- 10.000,00 zł zadanie nr 4- 700,00 zł zadanie nr 5- 30,00 zł zadanie nr 6- 570,00 zł 3.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa PKO Bank Polski Regionalne Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy ul. Gdańska 23, 85-005 Bydgoszcz. Nr rachunku: 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 z dopiskiem na przelewie: „M-37/2020 ”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – należy wpłacić wyłącznie przelewem 2) innej niż pieniądz – Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ( wystawców dokumentu). Oryginał gwarancji/poręczenia winien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wysokość wadium ustala się w kwotach: zadanie nr1- 1.200,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe .Wysokość wadium ustala się w kwotach: zadanie nr 2- 1.600,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wysokość wadium ustala się w kwotach: zadanie nr 3- 10.000,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wysokość wadium ustala się w kwotach: zadanie nr 4- 700,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wysokość wadium ustala się w kwotach: zadanie nr 5- 30,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wysokość wadium ustala się w kwotach: zadanie nr 6- 570,00 zł
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)