GuidZP400 |
f5f2842c-1579-41ea-a1b1-5330c5dbcd62
|
Biuletyn |
570159-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
|
Regon |
19006413600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śmidowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-127
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 262 537
|
Zamawiajacy fax |
261 262 963
|
Zamawiajacy email |
a.parasinska@amw.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.amw.gdynia.pl
|
Adres strony internetowej |
www.amw.gdynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.gdynia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.gdynia.pl; https://platformazakupowa.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 09.30 i od 13.30 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do siedziby Zamawiającego drukarek, monitorów, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, cyfrowych kopiarko-drukarek, urządzeń do transmisji danych cyfrowych.
|
Numer referencyjny |
78/ZP/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Drukarka nr 1 1
Zestaw tonerów do drukarki laserowej nr 1 1
Drukarka laserowa nr 2 1
Toner do drukarki laserowej nr 2 2
Drukarka laserowa nr 3 1
Drukarka laserowa nr 4 3
Urządzenie wielofunkcyjne nr 1 1
Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 1
Urządzenie wielofunkcyjne nr 2 2
Urządzenie wielofunkcyjne nr 3 1
Projektor nr 1 2
Projektor nr 2 1
Projektor nr 3 2
Monitor 27" 6
Monitor 34" 1
Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 kolorowa 1
Adobe Acrobat 2017 Pro Pl Win/MAC 3
Adobe Acrobat 2017 Pro Pl Win/MAC 2
VEGAS Pro16 programy do edycji video 1
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony (wraz z tabelką) i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z wypełnionymi tabelami z załącznika nr 5. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO ( załącznik nr 7). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (załącznik nr 3)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane – poparte stosownym oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami Przedmiotu Umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie lub oddzielnym pliku na platformie zakupowej z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”
|
IV 4 4 data |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Inż. J. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia/; - inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pan/Pani /Michał Myszkowski, kontakt: m.myszkowski@amw.gdynia.pl, 261262529/ *; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 78/ZP/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Załącznik do SIWS Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Oświadczenie wykonawca składa razem z ofertą. oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
drukarki i plotery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka nr 1 1
Zestaw tonerów do drukarki laserowej nr 1 1
Drukarka laserowa nr 2 1
Toner do drukarki laserowej nr 2 2
Drukarka laserowa nr 3 1
Drukarka laserowa nr 4 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne nr 1 1
Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 1
Urządzenie wielofunkcyjne nr 2 2
Urządzenie wielofunkcyjne nr 3 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
projektory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Projektor nr 1 2
Projektor nr 2 1
Projektor nr 3 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
monitory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Monitor 27" 6
Monitor 34" 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia fotokopiujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30120000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 kolorowa 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48771000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Adobe Acrobat 2017 Pro Pl Win/MAC 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48771000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Adobe Acrobat 2017 Pro Pl Win/MAC 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48771000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
VEGAS Pro16 programy do edycji video 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48771000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
EDU-ABBY FineReader 15 1
|
| |