Dostawa żywności w pakietach 1-30, dla Działu Żywienia USK ( lokalizacja Brochów)

Publication date 2020-08-06
End date 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Napoje, tytoń i produkty podobne,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570586-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 31425003, 159000003, 152200006, 158110009, 151100002, 32210006, 32220003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa żywności w pakietach 1-30, dla Działu Żywienia USK ( lokalizacja Brochów); 30 zadań ( pakietów) szczegółowo opisanych w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2895e4a8-6a58-4b22-81d6-3c7e5f3835b2
Biuletyn 570586-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl; https://usk-wroc.logintrade.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl; https://usk-wroc.logintrade.net
Czy oferty wnioski dostepne 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ELEKTRONICZNIE
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności w pakietach 1-30, dla Działu Żywienia USK ( lokalizacja Brochów)
Numer referencyjny DZP.242.108.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa żywności w pakietach 1-30, dla Działu Żywienia USK ( lokalizacja Brochów); 30 zadań ( pakietów) szczegółowo opisanych w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b) kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu używanego do realizacji zamówienia o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do realizacji zamówienia do przewozu żywności (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2015 r., poz. 594)) c) certyfikat dezynfekcji promieniami UV-C jaj kurzych ( dotyczy pakietu nr 1)
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty; 2) Formularz cenowy w formacie xls – nazwa pliku: nazwa firmy_numer postępowania; 3) oświadczenia wymienione (Załącznik nr 3 i 5); 4) Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 962,84 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa 84/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1. Pakiet nr 1 110,53 2. Pakiet nr 2 234,84 3. Pakiet nr 3 48,16 4. Pakiet nr 4 8,80 5. Pakiet nr 5 2,52 6. Pakiet nr 6 49,76 7. Pakiet nr 7 349,88 8. Pakiet nr 8 189,06 9. Pakiet nr 9 31,37 10. Pakiet nr 10 3,30 11. Pakiet nr 11 121,54 12. Pakiet nr 12 5,33 13. Pakiet nr 13 0,79 14. Pakiet nr 14 13,00 15. Pakiet nr 15 12,00 16. Pakiet nr 16 12,06 17. Pakiet nr 17 208,36 18. Pakiet nr 18 414,44 19. Pakiet nr 19 37,69 20. Pakiet nr 20 607,36 21. Pakiet nr 21 138,41 22. Pakiet nr 22 844,05 23. Pakiet nr 23 262,06 24. Pakiet nr 24 542,30 25. Pakiet nr 25 384,60 26. Pakiet nr 26 308,15 27. Pakiet nr 27 90,18 28. Pakiet nr 28 49,39 29. Pakiet nr 29 610,96 30. Pakiet nr 30 271,95 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.108.2020 ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu – dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zostać załączone do oferty w postaci elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy; b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu lub wyczerpania wartości umowy, jednak na okres nie dłuższy niż 4 m-ce od daty, określonej w § 5. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - jaja świeże kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2-twaróg półtłusty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2- 1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3- ser żólty pełnotłusty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4- ser topiony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5- śmietana 18%
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5- 1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6-jogurt naturalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7-masło extra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7- 1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8-mleko pełne w proszku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9-Kefir naturalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10-ser typu feta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10-1 zadanie szczegółowe opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11- ser mozzarella
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12-Mleko UHT 2%
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12-1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13-masło roślnne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13- 1 zadanie szczegółowo opisane w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14-serek wiejski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14- 1 zadanie (szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15-serek homogenizowany naturalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15- 1 zadanie (szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16-jogurt smakowy pitny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15900000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17-ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17- 1 zadanie- (szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18- pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19- pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20-artykuły sypkie i spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21-mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 21- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22-mięso, wołowe, wieprzowe, cielęce i przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 22- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23- Drób i wyroby drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 23- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24- Drób i wyroby drobiowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 24- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25-warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 25- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26-owoce południowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 26- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27- owoce regionalne-jabłka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 27- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet nr 29-ziemniaki i warzywa obrane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 29- 1 zadanie ( szczegłowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28-kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 28- 1 zadanie ( szczegółowo opisane w SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet nr 30- warzywa sezonowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 30- 1 zadanie ( szcegółowo opisane w SIWZ)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)