DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY KRASOCIN W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

Publication date 2020-08-06
End date 2020-08-14 00:00:00
Instytucja Samorządowe Centrum Oświaty w Krasocinie
Miejscowość Krasocin
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570669-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 153000001, 158100009, 158000006, 152200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:
 Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,
 Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,
 Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,
 Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,
 Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,
 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
1) Część nr 1 – „Mięso produkty mięsne, wędliny”
 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: kod CPV 15100000 - 9
2) Część nr 2 – „Owoce i warzywa”
 owoce, warzywa i podobne produkty: kod CPV 15300000 – 1
 ziemniaki i produkty z ziemniaków: kod CPV 15310000 – 4
3) Część nr 3 - „Pieczywo, świeże wyroby piekarsko – ciastkarskie”
 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie: kod CPV 15810000 – 9.
4) Część nr 4 – „ Inne produkty spożywcze”
 różne produkty spożywcze: kod CPV 15800000 – 6,
 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych:
kod CPV 15600000 - 4,
 przyprawy i przyprawy korzenne: kod CPV 15870000 - 7,
 kakao: kod CPV 15841000 - 5,
 produkty mleczarskie: kod CPV 15500000 - 3,
 jaja: kod CPV 03142500 - 3,
 ryby: kod CPV 03311000 – 2.
5) Część nr 5 – „Mrożone artykuły spożywcze”
 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb: kod CPV 15220000 – 6,
 warzywa mrożone: kod CPV 15331170 – 9,
 owoce mrożone: kod CPV 15896000-5,
 wyroby mączne: kod CPV 15851000 – 8.
3. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć, jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie.
4. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie, elektronicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) w terminie jednego na koszt Wykonawcy.
5. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
6. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej).
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach.
9. Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i z aktualną - długoterminową minimum 30 dni – datą ważności do spożycia.
10. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowo – ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności.
11. Ilości podane w poszczególnych częściach mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu). Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw zimowych oraz przerw wynikłych z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych – zamówienia nie będą zgłaszane lub w ograniczonym zakresie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b145167-0ea2-4ba4-a621-b1335cd9132f
Biuletyn 570669-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samorządowe Centrum Oświaty w Krasocinie
Regon 36622844900000
Zamawiajacy adres ulica Macierzy Szkolnej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krasocin
Zamawiajacy kod pocztowy 29-105
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 39 17 317
Zamawiajacy fax 41 39 17 010
Zamawiajacy email zopo@krasocin.com.pl
Adres strony url www.krasocin.eobip.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.krasocin.eobip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krasocin.eobip.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY KRASOCIN W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
Numer referencyjny SCO.261.3.2020.IK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 1,2,3,4,5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:  Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,  Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,  Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,  Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Część nr 1 – „Mięso produkty mięsne, wędliny”  produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: kod CPV 15100000 - 9 2) Część nr 2 – „Owoce i warzywa”  owoce, warzywa i podobne produkty: kod CPV 15300000 – 1  ziemniaki i produkty z ziemniaków: kod CPV 15310000 – 4 3) Część nr 3 - „Pieczywo, świeże wyroby piekarsko – ciastkarskie”  pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie: kod CPV 15810000 – 9. 4) Część nr 4 – „ Inne produkty spożywcze”  różne produkty spożywcze: kod CPV 15800000 – 6,  produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych: kod CPV 15600000 - 4,  przyprawy i przyprawy korzenne: kod CPV 15870000 - 7,  kakao: kod CPV 15841000 - 5,  produkty mleczarskie: kod CPV 15500000 - 3,  jaja: kod CPV 03142500 - 3,  ryby: kod CPV 03311000 – 2. 5) Część nr 5 – „Mrożone artykuły spożywcze”  ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb: kod CPV 15220000 – 6,  warzywa mrożone: kod CPV 15331170 – 9,  owoce mrożone: kod CPV 15896000-5,  wyroby mączne: kod CPV 15851000 – 8. 3. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć, jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. 4. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie, elektronicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) w terminie jednego na koszt Wykonawcy. 5. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 6. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej). 7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. 9. Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i z aktualną - długoterminową minimum 30 dni – datą ważności do spożycia. 10. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowo – ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności. 11. Ilości podane w poszczególnych częściach mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu). Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw zimowych oraz przerw wynikłych z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych – zamówienia nie będą zgłaszane lub w ograniczonym zakresie.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia określonych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia określonych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż: 1) Część nr 1 – „Mięso, produkty mięsne, wędliny” – 10 000,00 zł., 2) Część 2 – „ Owoce i warzywa” – 5000,00 zł.”, 3) Część 3 – „ Pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie”, - 5000,00 zł., 4) Część 4 – „Inne produkty spożywcze” – 10 000,00zł, 5) Część 5 – „Mrożonki” – 5 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Oświadczenie to powinno być złożone, w oryginale (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w: ust. 13.8 lit. b ( odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) składa każdy z wykonawców z osobna.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż: 1) Część nr 1 – „Mięso, produkty mięsne, wędliny” – 10 000,00 zł., 2) Część 2 – „ Owoce i warzywa” – 5000,00 zł.”, 3) Część 3 – „ Pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie”, - 5000,00 zł., 4) Część 4 – „Inne produkty spożywcze” – 10 000,00zł, 5) Część 5 – „Mrożonki” – 5 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Strony ustalają iż ceny określone w ofercie nie wzrosną przez cały okres trwania umowy z wyjątkiem niebudzącego wątpliwości wzrostu lub spadku cen co groziłoby jednej ze stron umowy rażącą stratą. 4. W przypadku warzyw i owoców ze względu na ich sezonowość cena nie może przewyższać średniej ceny rynkowej z dwóch dni poprzedzających zakup danego produktu w danym dniu, może być natomiast niższa.
IV 4 4 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso, produkty mięsne, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz wędlindo Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:  Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,  Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,  Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,  Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Część nr 1 – „Mięso produkty mięsne, wędliny”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:  Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,  Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,  Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,  Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 2) Część nr 2 – Owoce i warzywa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:  Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,  Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,  Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,  Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie. 3) Część nr 3 - Pieczywo, świeże wyroby piekarsko – ciastkarskie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Inne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:  Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,  Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,  Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,  Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie. 4) Część nr 4 – Inne produkty spożywcze.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Morożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin w skład, których wchodzą:  Zespół Placówek Oświatowych im. Jana Pawła II w Bukowie,  Zespół Placówek Oświatowych w Krasocinie,  Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach,  Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie,  Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie. CzęśC 5 - Mrożonki
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)