GuidZP400 |
4da83a91-d0d3-4d0d-a918-5fbd61f792bd
|
Biuletyn |
570060-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
|
Regon |
01525964000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grójecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-021
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5783561,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
ochota.wzp@um.warszawa.pl,
|
Adres strony url |
http://www.urzadochota.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.urzadochota.waw.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro, https://umw.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.urzadochota.waw.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro, https://umw.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://umw.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego – przełączniki i routery
|
Numer referencyjny |
11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – 2 szt. przełączników Ethernet typu I, 9 szt. przełączników Ethernet typu II i 6 szt. routerów brzegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ opublikowanej na stronie internetowej zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
243902,44
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 243.902,44 zł netto (300.000,00 zł brutto).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie dostawy obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu informatycznego, każda o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie III.1.3), w stosownych sytuacjach w odniesieniu do niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą powołać się na zdolności techniczne lub zawodowe innego podmiotu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), sporządzony na podstawie załącznika do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Wykonawca do swojej oferty dołączy: 1) Zobowiązanie podmiotu/podmiotów, na zasoby którego/których Wykonawca powołał się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli Wykonawca nie wykazał samodzielnego spełnienia warunków udziału w postępowaniu), zawierający w szczególności informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (stanowi część oferty). 3. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej itp.). Pełnomocnictwo musi być złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Wykaz materiałów, urządzeń, norm lub innych rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ lub jej załącznikach, ze wskazaniem typu, nazwy handlowej i producenta oraz parametrów technicznych, a także dołączy dokumenty potwierdzające ww. dane. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego fakt wniesienia wadium w formie innej, niż w pieniądzu (np. gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa) – składany w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot go wystawiający. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający fakt wniesienia wadium został dołączony do oferty. B. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, złożone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://umw.ezamawiajacy.pl
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Jedynym licytowanym kryterium oceny ofert jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia, zaoferowana przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Kryterium okresu udzielonej gwarancji jest stałe i nie podlega zmianie w toku aukcji. Punkty uzyskane w tym kryterium będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych w toku aukcji.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Szczegóły dotyczące przebiegu aukcji zostaną opisane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
|
Informaje przebiegu aukcji |
1.Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną Wykonawcy, który złożył ofertę w systemie. 2. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. Termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany w zaproszeniu do udziału w aukcji. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp oraz wymaganiom Zamawiającego zawartych w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru. 5. W terminie dwóch dni od zakończeniu aukcji Wykonawca z zaoferowaną najniższą ceną dostarczy Zamawiającemu w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym formularz cenowy z kwotą wynikającą z aukcji. Ceny jednostkowe nie mogą być wyższe niż ceny przedstawione w kosztorysie dołączonym do oferty.
|
Warunki do licytacji |
Szczegóły dotyczące aukcji przebiegu aukcji zostaną przekazane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Wykonawcy, którym przekazano zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej, chcąc wziąć w niej udział, muszą zalogować się na platformie zakupowej na stronie https://umw.ezamawiajacy.pl. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: • posiadać zainstalowany system operacyjny (Microsoft Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), • posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer lub Mozilla Firefox w wersji wspieranej przez producenta oraz zainstalowania Java w wersji 1.8.0_144 lub nowszej. Konieczne jest dodanie adresu witryny platformy Zakupowej do wyjątków (exception site list) w Javie, co wymaga uprawnień administracyjnych na komputerze, • posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe), • posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę, • posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows – magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Szczegóły dotyczące aukcji przebiegu aukcji zostaną przekazane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
15 minut
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Szczegóły dotyczące aukcji przebiegu aukcji zostaną przekazane na etapie przekazywania zaproszeń do udziału w aukcji.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany określone w umowie w poniższych paragrafach: § 11. 4. W przypadku zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym, niż były wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|