Dostawa sprzętu elektronicznego i aparatury kontrolo - pomiarowej

Publication date 2020-08-06
End date 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570424-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 317100006, 385000000, 426610007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa sprzętu elektronicznego i aparatury kontrolno-pomiarowej". Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: Część 1: Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej, Część 2: Dostawa stacji lutowniczych, Część 3: Dostawa mierników uniwersalnych, Część 4: Dostawa sprzętu elektronicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96cdb85e-c250-40bd-a0ec-dcd1c14642c9
Biuletyn 570424-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 12580000000000
Zamawiajacy adres ulica Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu 26/28
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55-32-419,
Zamawiajacy fax 22 55-32-597
Zamawiajacy email Antonina.Lykhodyed@fuw.edu.pl,
Adres strony url https://www.fuw.edu.pl/home.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.fuw.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 5, pokój 0.18 (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu elektronicznego i aparatury kontrolo - pomiarowej
Numer referencyjny WF-37-18/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa sprzętu elektronicznego i aparatury kontrolno-pomiarowej". Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: Część 1: Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej, Część 2: Dostawa stacji lutowniczych, Część 3: Dostawa mierników uniwersalnych, Część 4: Dostawa sprzętu elektronicznego.
Cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa takich wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa takich wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa takich wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 3. Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. Kupujący przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy, w tym adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy. 2) Wysokość wynagrodzenia należnego Sprzedawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie należne Sprzedawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Sprzedawca jest zobowiązany, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian, złożyć pisemny wniosek w którym wykaże bezpośredni wpływ zmian, wymienionych w ppkt. b-d na koszt wykonania zamówienia, a Kupujący uzna ten wniosek za zasadny. 3) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2. Poza przypadkami wymienionymi w ust. 1 pkt. 1-2 Kupujący dopuszcza zmiany postanowień umowy w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa - Zasilaczy stabilizowanych – 10 szt., 2. Multimetrów stacjonarnych - 8 szt., 3. Oscyloskopów cyfrowych - 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa stacji lutowniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42661000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 szt. stacji lutowniczych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mierników uniwersalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mierników uniwersalnych 40 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego, rejestrator temperatury USB z termoparą – 35 szt., multimetry z funkcją zasilaczy cyfrowych USB – 35 szt.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)