Dostawa urządzeń sieciowych dla KCMRM

Publication date 2020-08-07
End date 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570784-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych dla KCMRM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ac7e615-8ee5-4b69-a2a1-147adeb47b47
Biuletyn 570784-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pomocą formularzy dostępnych na miniPortal-u
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń sieciowych dla KCMRM
Numer referencyjny ZP/5/VII/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych dla KCMRM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.), przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie: 1) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego przedmiotu Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; 2) w przypadku, gdy wystąpiła niezależna od Stron, uzasadniona przyczynami technicznymi lub związanymi z wystąpieniem siły wyższej konieczność zmiany sposobu albo terminu wykonania Umowy; 3) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19), mającej miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na możliwość realizacji przedmiotu Umowy; 4) w sytuacji wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami lub ustaleniami z podmiotami/organami trzecimi mającymi wpływ na realizację przedmiotu Umowy. Zmiana może być wówczas dokonana w zakresie czasu lub sposobu realizacji przedmiotu Umowy; 5) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT); 6) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami, normami, dyrektywami, standardami lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)