Dostawa przemysłowego sprzętu sprzątającego

Publication date 2020-08-07
End date 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570862-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397134313
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa przemysłowego sprzętu sprzątającego. Przedmiot Zamówienia podzielony został na 10 Zadań.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie lub na dowolnie wybrane Zadania, pod warunkiem, że oferta będzie obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w oferowanym Zadaniu.
Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikami nr 1-8. Artykuły i ilości w zakresie poszczególnych Zadań określa Załącznik nr 1 do Specyfikacji Technicznej, a szczegółowe wymagania dotyczące ww. artykułów zostały określone w Załącznikach nr 2-8 Specyfikacji Technicznej.
Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) Specyfikacją Techniczną wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWP),
2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9287c08d-5cd1-4e13-a012-21da14a094ea
Biuletyn 570862-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Dostep dokumentow zamowienia https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Adres internetowy platformy zakupowej Zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej (postaci papierowej) w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ullicy Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przemysłowego sprzętu sprzątającego
Numer referencyjny WP.25.00134.2020.S.W.JOKI
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa przemysłowego sprzętu sprzątającego. Przedmiot Zamówienia podzielony został na 10 Zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie lub na dowolnie wybrane Zadania, pod warunkiem, że oferta będzie obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w oferowanym Zadaniu. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikami nr 1-8. Artykuły i ilości w zakresie poszczególnych Zadań określa Załącznik nr 1 do Specyfikacji Technicznej, a szczegółowe wymagania dotyczące ww. artykułów zostały określone w Załącznikach nr 2-8 Specyfikacji Technicznej. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP).
Cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2A do SIWP) – w przypadku oferty składanej w formie pisemnej (postaci papierowej) albo wypełniony formularz na Platformie Zakupowej Zamawiającego Marketplanet – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP) 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Czy wadium 1
Wadium Wymagane wadium w zakresie Zadania nr 8 w wysokości 3.300,00 zł. W zakresie pozostałych Zadań Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Wykonawca, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed zawarciem Umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, które stanowi 5% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępu drugiego, Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana w oznaczeniu osób sprawujących nadzór nad realizacją Umowy nie wymagają aneksu w formie pisemnej. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w szczególności w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności; 2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 6) zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 7) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 8) zmiany umowy w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody - z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 9) Zmiany (w tym m.in. dotyczące zmiany terminów określonych w Umowie oraz zmiany cen umownych) z powodu wystąpienia siły wyższej. 5. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp. 6. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 60

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik informacje dodatkowe Termin 56 dni dotyczy poz. 5 z Zadania nr 8. Termin realizacji pozostałych 19 pozycji w Zadaniu nr 8 wynosi 30 dni.
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713431-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt określony w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej jako Zadanie nr 10.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)