Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych.

Publication date 2020-08-07
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571934-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub równoważne oryginalnym materiałów eksploatacyjnych. Dostawy wymienionych asortymentowo i ilościowo materiałów będą odbywały się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie częściej jednak niż raz na dwa miesiące, do budynków Zamawiającego w Rzeszowie ul. Szopena 51 oraz Jasionka 954, w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Zamówienia przekazywane będą przez przedstawicieli Zamawiającego emailem lub na piśmie, określać będą rodzaj i ilość zamawianego jednorazowo asortymentu.

Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie fabrycznie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, nie regenerowane, nie poddawane procesowi ponownego napełniania, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty ewentualnej gwarancji producenta sprzętu.

Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały winny być opatrzone etykietą zawierającą znak firmowy producenta oraz numer katalogowy bądź innym numer identyfikujący produkt.

Każdy dostarczony artykuł powinien posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa oraz być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Termin przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych musi wynosić co najmniej 12 miesięcy licząc od daty dostawy.

Za materiały eksploatacyjne alternatywne (zamienniki) Zamawiający uważa tonery, atramenty oraz inne części eksploatacyjne do kopiarek, drukarek oraz faksów kompatybilne ze sprzętem
i oprogramowaniem, do którego są przeznaczone i w którym będą wykorzystywane, które nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz posiadają wydajność i jakość wydruku wskazaną przez Zamawiającego/ zalecaną przez producenta sprzętu.

Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów eksploatacyjnych określa Szczegółowa specyfikacja techniczna.

Podane w Szczegółowej specyfikacji technicznej ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów danego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości umowy o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43e198b2-bdeb-40f8-9c5b-1e6a3de1aa89
Biuletyn 571934-N-2020
Zamawiajacy nazwa Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Regon 69026033085969
Zamawiajacy adres ulica ul. Szopena
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239,
Zamawiajacy fax 178 520 611
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1. Finansowanie zdań z tytułu zarządzania Podkarpackim Parkiem Naukowo-Technologicznym 2. SOCIAL SEEDS 3. BUILD2LC 4. Green Screen 5. ARTISTIC 6. CIRCULAR 7. IRIS 8. Podkarpacki e-Senior 9. Rozwój Studentów UR 10. OSS 11. SIV 12. SACHE 13. HOCARE 2.0 14. ALICE 15. FOUNDATION 16. INTER VENTURES 17. PASSPARTOOL 18. MASTERS 19. SAVE 20. BRESE 21. AERIAL UPTAKE 22. SUMCITYNET 23. Fundusz Pożyczkowy dla MŚP 24. Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia 25. Enterprise Europe Network 26. Generator Kompetencji 2.0 27. Platformy Startowe Start In Podkarpackie 28. ROWES-wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I 29. ROWES-wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II 30. Pożyczki na start
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rarr.rzeszow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rarr.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 35 – 959 Rzeszów, ul. Szopena 51, pokój nr 317 - sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych.
Numer referencyjny ZP 22/2020/BA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub równoważne oryginalnym materiałów eksploatacyjnych. Dostawy wymienionych asortymentowo i ilościowo materiałów będą odbywały się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie częściej jednak niż raz na dwa miesiące, do budynków Zamawiającego w Rzeszowie ul. Szopena 51 oraz Jasionka 954, w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Zamówienia przekazywane będą przez przedstawicieli Zamawiającego emailem lub na piśmie, określać będą rodzaj i ilość zamawianego jednorazowo asortymentu. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie fabrycznie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, nie regenerowane, nie poddawane procesowi ponownego napełniania, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty ewentualnej gwarancji producenta sprzętu. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały winny być opatrzone etykietą zawierającą znak firmowy producenta oraz numer katalogowy bądź innym numer identyfikujący produkt. Każdy dostarczony artykuł powinien posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa oraz być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych musi wynosić co najmniej 12 miesięcy licząc od daty dostawy. Za materiały eksploatacyjne alternatywne (zamienniki) Zamawiający uważa tonery, atramenty oraz inne części eksploatacyjne do kopiarek, drukarek oraz faksów kompatybilne ze sprzętem i oprogramowaniem, do którego są przeznaczone i w którym będą wykorzystywane, które nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz posiadają wydajność i jakość wydruku wskazaną przez Zamawiającego/ zalecaną przez producenta sprzętu. Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów eksploatacyjnych określa Szczegółowa specyfikacja techniczna. Podane w Szczegółowej specyfikacji technicznej ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów danego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości umowy o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2021 r. lub do wyczerpania nakładów finansowych, lecz nie później niż do 30 września 2021 r. Wówczas umowa przestaje wiązać przed upływem okresu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy: 1.1. zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 1.2. zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów danego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości zamówienia o więcej niż 20 % wartości całkowitej brutto. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. 1.3. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. e) zmiany ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów danego asortymentu, o której mowa w ust. 1 pkt 1.2 1.4 W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria cena ofertowa (brutto)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria jakość materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)