GuidZP400 |
51ccaec6-e61f-4dfc-9fbc-716c70a4387d
|
Biuletyn |
572371-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
00032604900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44/52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-224
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3433151
|
Zamawiajacy fax |
22 3433333
|
Zamawiajacy email |
epawelczyk@ichf.edu.pl, abernatek@ichf.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ichf.logintrade.net
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ichf.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
IChF PAN, ul. Kasprzaka 44/52, 01--224 Warszawa, pok. 42
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń IChF PAN
|
Numer referencyjny |
ZP.2401.20.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż mebli do pomieszczeń IChF PAN. Szczegółowe wymagania określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• Certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001:2015) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie "Projektowanie produkcja, montaż i serwis mebli laboratoryjnych oraz biurowych. Dystrybucja wyposażenia laboratoriów”, wydany przez akredytowaną jednostkę uprawnioną do certyfikacji
• Certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 14001: 2015) w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania środowiskiem
• Certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Normy (np. OHSAS 18001:2007) w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji
• Certyfikat zgodności z normą PN EN 13150: 2004–Stoły robocze dla laboratoriów –wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę potwierdzony sprawozdaniami z badań wykonanymi przez niezależne akredytowane laboratorium.
• Certyfikat (wraz ze sprawozdaniem) zgodności z normą PN EN 14727:2006–Meble laboratoryjne do przechowywania -Wymagania i metody badań wydane przez akredytowaną i upoważnioną do tego.
• Atest higieniczny na meble laboratoryjne
• Atest higieniczny na żywicę fenolową
• Badanie odporności korozyjnej powłoki epoksydowej na fragmentach mebli laboratoryjnych na działanie atmosfery obojętnej mgły solnej, gdzie wskaźnik ochrony po 480 h badań wynosi Rp10, oraz atmosfery nasyconej parą wodną, gdzie wskaźnik ochrony po 480 h badań wynosi Rp10. Badanie przeprowadzone przez niezależne akredytowane laboratorium.
• Badanie grubości powłoki epoksydowej na fragmentach mebli laboratoryjnych: średnia grubość powłoki lakierowej nie mniejsza niż 350 μm potwierdzona sprawozdaniem z badań zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998 wystawionym przez laboratorium akredytowane w tym zakresie.
• Badanie wytrzymałości połączeń klejonych płyt połączonych w kierunku prostopadłym poparte sprawozdaniem wydanym przez niezależną jednostkę
• Badanie wytrzymałości prostoliniowej spoiny klejowej zastosowanej w okleinowaniu płyt i blatów na interwały temperaturowe z podwyższoną wilgotnością powietrza, poparte sprawozdaniem wydanym przez niezależną jednostkę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiana terminu
wykonania przedmiotu zamówienia, jak również zmiana poszczególnych terminów dostaw, poprzez ich
skrócenie w stosunku do pierwotnie zakładanych w ofercie Zmiana terminu realizacji umowy, w sytuacji
gdy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego realizacja umowy w terminie wskazanym w ofercie
nie jest możliwa b) Zmiana parametrów produktów na lepsze niż wskazane w ofercie, przy
niezmienionych warunkach cenowych realizacji zamówienia c) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany
te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji
zamówienia dopuszczalne jest zmniejszenie wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy; d)
zmiany wykonawcy w przypadku zaistnienia podstaw do zmiany wykonawcy wskazanych w ustawie;
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|