GuidZP400 |
7ac279d6-e37f-4f68-aee4-4547218a2bb2
|
Biuletyn |
572774-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policji w Słupsku
|
Regon |
77070295800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 47 74 37 201,
|
Zamawiajacy fax |
+48 47 74 37 372
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@spslupsk.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Policji w Słupsku
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, wniesienie oraz montaż łóżek o konstrukcji metalowej w ramach pierwszego wyposażenia przebudowanego budynku koszarowego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kościuszki 1A
|
Numer referencyjny |
RZP-10/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż:
łózko o konstrukcji metalowej o wymiarach 1996 mm x 890 mm – szt. 208
łózko o konstrukcji metalowej o wymiarach 2096 mm x 890 mm – szt. 152
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę łóżek o konstrukcji metalowej będących przedmiotem zamówienia w ilości minimum 300 sztuk, przy czym dostawy można sumować. Łączna wartość brutto wykazanych dostaw nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpiss z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
1) Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia opóźnień w toku robót budowlanych w przebudowywanym budynku koszarowym Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kościuszki 1A;
2) Zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie Umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa;
3) Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany Umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany.
4) Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca dostawy łóżek (w obrębie Szkoły Policji w Słupsku), wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|