„Dostawa i montaż wyposażenia Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu”

Publication date 2020-08-10
End date 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Zagórzu
Miejscowość Zagórz
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Tkaniny włókiennicze i podobne,
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572903-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315270006, 192000008, 391131008, 443163001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu.
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
3.2.1. Część 1: „Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego”, w tym:
3.2.1.1. Dostawa Cyfrowej konsoli fonicznej ze skrzynią transportową – 1 szt.
3.2.1.2. Dostawa Stage Box 24 in/24 out– 2 szt.
3.2.1.3. Dostawa Kabla CAT 5E na bębnie 50 m –4 szt.
3.2.1.4. Dostawa reflektorów teatralnych Fresnel 100 W – 12 szt.
3.2.1.5. Konfiguracja urządzeń i szkolenie pracowników
Zamówienie w zakresie części 1 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej”

3.2.2. Część 2: „Dostawa i Montaż kurtyn scenicznych wraz z kulisami bocznymi i drzwiowymi”, w tym:
3.2.2.1. Dostawa i montaż Kurtyny frontowej z lambrekinem – 1 szt.
3.2.2.2. Dostawa i montaż Horyzontu tylnego – 1 szt.
3.2.2.3. Dostawa i montaż Kulis bocznych – 8 szt.
3.2.2.4. Dostawa i montaż Zasłon na drzwi z karniszami – 2 szt.
Zamówienie w zakresie części 2 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej”.

3.2.3. Część 3: „Dostawa i montaż foteli kinowych”, w tym:
3.2.3.1. Dostawa i montaż foteli kinowych – 120 szt.
Zamówienie w zakresie części 3 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”.

3.2.4. Część 4: „Dostawa i montaż Bramek i słupków”, w tym:
3.2.4.1. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 7,7x4,6 m – 1 kpl.
3.2.4.2. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 8,4x6,0 m – 1 kpl.
3.2.4.3. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m, 2 szt. – 1 kpl.
3.2.4.4. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m z podstawą stalową na dole i blachą aluminiową na górze 4 szt – 1 kpl.
Zamówienie w zakresie części 4 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu
w Zagórzu”.

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią integralnie załącznik nr 7 do SIWZ.

3.3. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w SIWZ zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w SIWZ oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w SIWZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

3.4. Gwarancja.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na zrealizowane dostawy i zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji na wszystkie przedmioty zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert ( Wykonawca może sam zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednia ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 13 SIWZ.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.

3.5. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
3.5.1. zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
3.5.2. w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w art. 143 b ustawy Pzp.
3.5.3. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.
3.5.4. Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dfea1b44-7ced-4b3c-890e-678fe359e785
Biuletyn 572903-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Zagórzu
Regon 37116686500000
Zamawiajacy adres ulica Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Zagórz
Zamawiajacy kod pocztowy 38-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 013 462 30 59,
Zamawiajacy fax 013 462 30 59
Zamawiajacy email ediem@poczta.onet.pl, mgokiswzagorzu@poczta.onet.pl
Adres strony url www.mgokis.zagorz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie w zakresie części 1 i 2 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej”.Zamówienie w zakresie części 3 i 4 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mgokis.zagorz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mgokis.zagorz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie pod rygorem nieważności, zgodnie z zasadami określonymi w pkt 11 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Zagórzu, ul. Piłsudskiego, 37 38-540 Zagórz, biuro Dyrektora MGOKiS w Zagórzu, 1 piętro.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i montaż wyposażenia Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu”
Numer referencyjny MGOKiS.271.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 3.2.1. Część 1: „Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego”, w tym: 3.2.1.1. Dostawa Cyfrowej konsoli fonicznej ze skrzynią transportową – 1 szt. 3.2.1.2. Dostawa Stage Box 24 in/24 out– 2 szt. 3.2.1.3. Dostawa Kabla CAT 5E na bębnie 50 m –4 szt. 3.2.1.4. Dostawa reflektorów teatralnych Fresnel 100 W – 12 szt. 3.2.1.5. Konfiguracja urządzeń i szkolenie pracowników Zamówienie w zakresie części 1 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej” 3.2.2. Część 2: „Dostawa i Montaż kurtyn scenicznych wraz z kulisami bocznymi i drzwiowymi”, w tym: 3.2.2.1. Dostawa i montaż Kurtyny frontowej z lambrekinem – 1 szt. 3.2.2.2. Dostawa i montaż Horyzontu tylnego – 1 szt. 3.2.2.3. Dostawa i montaż Kulis bocznych – 8 szt. 3.2.2.4. Dostawa i montaż Zasłon na drzwi z karniszami – 2 szt. Zamówienie w zakresie części 2 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej”. 3.2.3. Część 3: „Dostawa i montaż foteli kinowych”, w tym: 3.2.3.1. Dostawa i montaż foteli kinowych – 120 szt. Zamówienie w zakresie części 3 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”. 3.2.4. Część 4: „Dostawa i montaż Bramek i słupków”, w tym: 3.2.4.1. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 7,7x4,6 m – 1 kpl. 3.2.4.2. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 8,4x6,0 m – 1 kpl. 3.2.4.3. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m, 2 szt. – 1 kpl. 3.2.4.4. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m z podstawą stalową na dole i blachą aluminiową na górze 4 szt – 1 kpl. Zamówienie w zakresie części 4 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią integralnie załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 3.4. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na zrealizowane dostawy i zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji na wszystkie przedmioty zamówienia stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert ( Wykonawca może sam zaproponować wydłużony termin gwarancji, za co uzyska odpowiednia ilość punktów). Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale 13 SIWZ. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 3.5. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 3.5.1. zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. 3.5.2. w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w art. 143 b ustawy Pzp. 3.5.3. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 3.5.4. Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31527000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-16T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony wówczas, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej: Część 1: Jedno zadanie obejmujące co najmniej dostawę z montażem nagłośnienia scenicznego o wartości min. 60 000,00 zł brutto. Część 2: Jedno zadanie obejmujące co najmniej dostawę z montażem kurtyn scenicznych o wartości min. 20 000,00 zł brutto. Część 3: Jedno zadanie obejmujące co najmniej dostawę z montażem foteli kinowych o wartości min. 100 000,00 zł brutto. Część 4: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4 do SIWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3.
Inne dokumenty niewymienione 7.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany danych adresowych przedstawionych w komparacji umowy oraz osób i adresów, o których mowa w § 8, które to zmiany mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony. 2. Zmiana umowy dopuszczalna jest jedynie w zakresie i na warunkach przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia scenicznego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31527000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.2.1.1. Dostawa Cyfrowej konsoli fonicznej ze skrzynią transportową – 1 szt. 3.2.1.2. Dostawa Stage Box 24 in/24 out– 2 szt. 3.2.1.3. Dostawa Kabla CAT 5E na bębnie 50 m –4 szt. 3.2.1.4. Dostawa reflektorów teatralnych Fresnel 100 W – 12 szt. 3.2.1.5. Konfiguracja urządzeń i szkolenie pracowników Zamówienie w zakresie części 1 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej” Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią integralnie załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa i Montaż kurtyn scenicznych wraz z kulisami bocznymi i drzwiowymi”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.1.1.1. Dostawa i montaż Kurtyny frontowej z lambrekinem – 1 szt. 1.1.1.2. Dostawa i montaż Horyzontu tylnego – 1 szt. 1.1.1.3. Dostawa i montaż Kulis bocznych – 8 szt. 1.1.1.4. Dostawa i montaż Zasłon na drzwi z karniszami – 2 szt. Zamówienie w zakresie części 2 dofinansowane jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Program Infrastruktura domów kultury, zadanie pn. „Remont pomieszczeń Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Zagórzu wraz z zakupem wyposażenia sali widowiskowej”. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią integralnie załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż foteli kinowych”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.1.1.1. Dostawa i montaż foteli kinowych – 120 szt. Zamówienie w zakresie części 3 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią integralnie załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż Bramek i słupków”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44316300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.2.4.1. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 7,7x4,6 m – 1 kpl. 3.2.4.2. Dostawa i montaż Bramki z kratownic 8,4x6,0 m – 1 kpl. 3.2.4.3. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m, 2 szt. – 1 kpl. 3.2.4.4. Dostawa i montaż słupków o wysokości 1,5 m z podstawą stalową na dole i blachą aluminiową na górze 4 szt – 1 kpl. Zamówienie w zakresie części 4 dofinansowane jest w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 pn. „Modernizacja i dostosowanie wyposażenia sali widowiskowej przy Miejsko – Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Zagórzu”.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Walory techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)