GuidZP400 |
e9bc5dbd-b0d4-4142-b8b0-f562af5e8c56
|
Biuletyn |
573476-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Goworowo
|
Regon |
53899800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ostrołęcka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Goworowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-440
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 614 066
|
Zamawiajacy fax |
297 614 043
|
Zamawiajacy email |
goworowo@ostroleka.home.pl
|
Adres strony url |
www.goworowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.goworowo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.goworowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta Polska, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo
|
Numer referencyjny |
RI.271.9.2020.MR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę produktów żywnościowych do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
Część 1: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP im. M. Kopernika w Goworowie, w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ,
Część 2: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. oraz zakup i dostawa produktów żywnościowych do Żłobka Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2021r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ,
Część 3: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP w Kuninie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ.
Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Produkty żywnościowe będą dostarczane do wskazanych placówek w godzinach ustalonych z odbiorcą w ilości i asortymencie według zamówienia na nadchodzący tydzień, które najpóźniej do czwartku będzie przesłane do Wykonawcy. Wykonawca będzie zaopatrywał Zamawiającego w artykuły spożywcze spełniające normy jakościowe, w pierwszej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego otrzymania wadliwej partii dostarczonych produktów (np. uszkodzone opakowania, inny towar niż zamawiany itp.) bądź produktów w drugiej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia - odmówi on ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (do godziny 7.30 dnia następnego) do jego wymiany w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Mrożonki mają być dostarczane w formie nierozmrożonej.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju dostaw, zgodnie z wykazem z formularza cenowego.
|
Data zakonczenia |
2022-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,
2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeżeli dotyczy,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian :
1) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto za wykonanie przedmiotu umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem umowy. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
2) zmiana cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w przypadku podwyższenia o 3% wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowanego przez GUS - o wysokość takiej zmiany.
3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP im. M. Kopernika w Goworowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP im. M. Kopernika w Goworowie, w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Goworowie oraz zakup i dostawa produktów żywnościowych do Żłobka Samorządowego w Goworowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. oraz zakup i dostawa produktów żywnościowych do Żłobka Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2021r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP w Kuninie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP w Kuninie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ
|
| |