GuidZP400 |
fa57c66d-6ee7-4ecc-9d2b-f0d6b5c9c16e
|
Biuletyn |
573414-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - zgodnie z informacjami zawartymi w SIWZ
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego(pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża; od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/38/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
12 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej „Pakietami”. Liczba Pakietów: 12.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny, a na żądanie Zamawiającego dostarczy aktualne dokumenty w w/w zakresie – dotyczy wszystkich pakietów;
2) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia (będący i niebędący wyrobem medycznym) posiada oznakowanie znakiem CE i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w wyżej wymienionym zakresie – dotyczy wszystkich pakietów;
3) Opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę - dotyczy Pakietu 6, 7, 8.
4) Materiały metodyczne w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski – dotyczy każdej pozycji w Pakietach: 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone
w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
5) Oświadczenie Wykonawcy, że po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą dostarczy karty charakterystyki dla produktów, które winny je posiadać.
6) Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność oferowanych elementów systemu pobierania krwi - dotyczy Pakietu nr 7 poz. 1 – 17, 19.
7) Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę numerem pakietu i numerem pozycji:
a) Pakiet nr 6 - Poz. 1 – 17 oraz 20 – 22 i poz. 25 – po 2 szt.
b) Pakiet nr 7 - po 2 szt. każdej pozycji;
c) Pakiet nr 8 - 2 szt.
Uwaga:.
- jedna sztuka każdej próbki zostanie przeznaczona do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a pozostałe zostaną wykorzystane (zużyte) dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ.
8) W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ, do Pakietów, w których Zamawiający nie wymagał przedłożenia próbek. Próbki te zostaną dostarczone przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Formularz oferty (wg Załącznika nr 1 do SIWZ),
2) Zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane (wg Załącznika nr 4 do SIWZ)
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp oraz w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 1 - wkładki „cytoset” do wirówki MPW 341, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 2 - Kasetki do mikroalbuminurii w moczu w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 3 - Clostridium difficile toksyna A i B w kale – test kasetkowy, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 4 - Kasetki do wykrywania narkotyków i substancji chemicznych w moczu, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 5 - Testy lateksowe , kasetkowe oraz immunoenzymatyczne, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 6 - Drobny sprzęt do diagnostyki laboratoryjnej, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 7 - SYSTEM ASPIRACYJNO – PRÓŻNIOWY, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 8 - Zestawy do zagęszczania kału, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 9 - Odczynniki i akcesoria do analizatora glukozy BIOSEN C – line, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 10 - Odczynniki do oznaczania Giardia Lamblia – przeciwciała IgM, IgG w surowicy, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 11 - Kasetki do markerów serologicznych wirusa EBV, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 12 - Kasetki do oznaczania kalprotektyny w kale, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |