Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573414-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336965000, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej „Pakietami”. Liczba Pakietów: 12.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa57c66d-6ee7-4ecc-9d2b-f0d6b5c9c16e
Biuletyn 573414-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - zgodnie z informacjami zawartymi w SIWZ
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego(pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża; od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Numer referencyjny ZT-SZP-226/01/38/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej „Pakietami”. Liczba Pakietów: 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny, a na żądanie Zamawiającego dostarczy aktualne dokumenty w w/w zakresie – dotyczy wszystkich pakietów; 2) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia (będący i niebędący wyrobem medycznym) posiada oznakowanie znakiem CE i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w wyżej wymienionym zakresie – dotyczy wszystkich pakietów; 3) Opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę - dotyczy Pakietu 6, 7, 8. 4) Materiały metodyczne w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski – dotyczy każdej pozycji w Pakietach: 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego 5) Oświadczenie Wykonawcy, że po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą dostarczy karty charakterystyki dla produktów, które winny je posiadać. 6) Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność oferowanych elementów systemu pobierania krwi - dotyczy Pakietu nr 7 poz. 1 – 17, 19. 7) Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę numerem pakietu i numerem pozycji: a) Pakiet nr 6 - Poz. 1 – 17 oraz 20 – 22 i poz. 25 – po 2 szt. b) Pakiet nr 7 - po 2 szt. każdej pozycji; c) Pakiet nr 8 - 2 szt. Uwaga:. - jedna sztuka każdej próbki zostanie przeznaczona do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a pozostałe zostaną wykorzystane (zużyte) dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ. 8) W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ, do Pakietów, w których Zamawiający nie wymagał przedłożenia próbek. Próbki te zostaną dostarczone przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg Załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane (wg Załącznika nr 4 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp oraz w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 1 - wkładki „cytoset” do wirówki MPW 341, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 2 - Kasetki do mikroalbuminurii w moczu w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 3 - Clostridium difficile toksyna A i B w kale – test kasetkowy, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 4 - Kasetki do wykrywania narkotyków i substancji chemicznych w moczu, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 5 - Testy lateksowe , kasetkowe oraz immunoenzymatyczne, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 6 - Drobny sprzęt do diagnostyki laboratoryjnej, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 7 - SYSTEM ASPIRACYJNO – PRÓŻNIOWY, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 8 - Zestawy do zagęszczania kału, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 9 - Odczynniki i akcesoria do analizatora glukozy BIOSEN C – line, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 10 - Odczynniki do oznaczania Giardia Lamblia – przeciwciała IgM, IgG w surowicy, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 11 - Kasetki do markerów serologicznych wirusa EBV, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Pakiet 12 - Kasetki do oznaczania kalprotektyny w kale, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)