GuidZP400 |
bf4af6a2-ddac-49bf-aa67-47fbe23eb860
|
Biuletyn |
562981-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Świętokrzyska
|
Regon |
16950000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-314
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 424 150
|
Zamawiajacy fax |
041 3443874,041 3424140
|
Zamawiajacy email |
anietrzpiel@tu.kielce.pl
|
Adres strony url |
https://bip.tu.kielce.pl/dzp/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.tu.kielce.pl/dzp/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Świętokrzyska, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce (Dział Zamówień Publicznych, Budynek B, pok. 2.33)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia laboratoryjnego do hali laboratoryjnej nr 4 CENWIS oraz mebli biurowych dla Politechniki Świętokrzyskiej
|
Numer referencyjny |
ATZ-381-47/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia laboratoryjnego do hali laboratoryjnej nr 4 CENWIS oraz mebli biurowych dla Politechniki Świętokrzyskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39110000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 8 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie niższej niż:
- dla część I 70 000,00 PLN
- dla część II 1 000,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U.2020.814 t.j.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019.498 t.j.)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw (co najmniej jednej) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ.
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą:
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza o podwykonawcach informację w oświadczeniu,
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów:
a/ pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji,
b/ dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w SIWZ oraz w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dopuszcza się możliwość zmiany warunków zawartej umowy w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy:
a/ w wyniku pomiarów miejsc montażu w wyznaczonych do tego celu pomieszczeniach zostaną ujawnione istotne błędy w opisie przedmiotu zamówienia, które skutkują zwiększeniem lub zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ o wartości większej niż 10% w stosunku do cen przyjętych w ofercie Wykonawcy wówczas strony dokonują zmiany zakresu przedmiotu umowy. Zmiana zakresu przedmiotu umowy winna wynikać ze sporządzonego przez obie strony protokołu konieczności w którym zostanie:
- wskazany zakres zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu umowy w stosunku do opisu zawartego w SIWZ
- dokonana wycena zmian z uwzględnieniem cen przyjętych w ofercie.
Protokół konieczności stanowi podstawę do aneksowania umowy w części dotyczącej przedmiotu umowy i wynagrodzenia. Wynagrodzenie podlega zmniejszeniu lub zwiększeniu proporcjonalnie do zakresu zmian przedmiotu zamówienia.
b/ jeżeli zmiana zakresu przedmiotu umowy o którym mowa powyżej ma wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy lub jeżeli zachodzą okoliczności leżące po stronie zamawiającego których skutkiem jest opóźnienie w wydaniu Wykonawcy pomieszczeń do montażu, zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do przyczyn opóźnienia
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|