GuidZP400 |
e84026dc-7ee8-4f85-bc84-a0094096b229
|
Biuletyn |
573218-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Liceum Ogólnokształcące im.Władysława Zawadzkiego
|
Regon |
96000700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wisznice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-580
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
083 378 20 10
|
Zamawiajacy fax |
083 378 25 49
|
Zamawiajacy email |
lo_w@interia.pl
|
Adres strony url |
www.lowisznice.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
httos:lo.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Liceum Ogólnokształcąc im. Wł. Zawadzkiego, ul. Warszawska 44 21-580 Wisznice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, mięsa i produktów mięsnych, pieczywa produktów mlecznych, owoców i warzyw, mrożonek. Szczegółowy zakres dostawy określa wykaz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się w okresie od 1 września 2020 r. do 18 grudnia 2020 r. na zasadach określonych w projekcie umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
aktualny odpis z właściwego rejestru
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp każda zmiana umowy może nastąpić według określonych zasad i warunków: a) wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej, b) możliwość zmiany cen dopuszcza się w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT (cena netto nie ulegnie zmianie) lub w przypadku znacznego wzrostu cen u producenta po przedłożeniu dokumentu źródłowego, jednak nie wcześniej niż po upływie 30 dni od zawarcia umowy, c) w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw minimum 3 miesiące).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Świeże owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, drobiowe i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mleko i produkty mleczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy).
|
| |