Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572952-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 595181fe-b2a9-4ff5-9bd2-3d2fd5de49e7
Biuletyn 572952-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 40412890000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 076 74-63-400
Zamawiajacy fax 076 74-63-401
Zamawiajacy email mops@mops.lubin.pl
Adres strony url www.bip.mops.lubin.p
Adres strony internetowej narzedzia j.w
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mops.lubin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja j.w
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mopslubin.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.” Przetarg nr OA.3301-3/20 Nazwa i adres Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie, ul. Kilińskiego 25a, 59-300 Lubin,
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://mopslubin.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Numer referencyjny OA.3301-3/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na 1 zadanie lub kilka lub wszystkie zadania.
Okreslenie przedmiotu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 143030,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w pkt 2 ppkt 3 SIWZ, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw (rozumianym jako realizacja jednorazowej dostawy lub realizacji całej umowy) dla każdego zadania osobno, o którym mowa w Części IV pkt. 4 SIWZ odpowiadający przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż: a) dla Zad. I. 200,00 zł b) dla Zad. II. 100,00 zł c) dla Zad. III. 200,00 zł d) dla Zad. IV. 200,00 zł e) dla Zad. V. 100,00 zł f) dla Zad. VI. 200,00 zł g) dla Zad. VII. 200,00 zł h) dla Zad. VIII. 200,00 zł i) dla Zad. IX. 200,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu. Ogólna wartość wykazanych w zestawieniu zadań, musi odpowiadać sumie wartości poszczególnych zadań, np. Wykonawca złoży ofertę na Zad. I i Zad. II, ogólna wartość dla zrealizowanych zadań winna wynosić 300,00 zł (200,00 zł + 100,00 zł), w tym przypadku Wykonawca powinien przedłożyć dokument gdy realizacja odbywa się na podstawie jednej umowy/dostawy) potwierdzający należyte wykonanie obu zadań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 3) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w ppkt 1 i 2 proporcjonalne o zakres tych zmian, 4) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA ZIEMNIAKÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW, GOTOWE DANIA (MROŻONKI)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5660,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA WYROBÓW PIEKARSKICH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6270,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA JAJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa DOSTAWA TŁUSZCZY, NABIAŁU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29620,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa DOSTAWA MIĘS I WĘDLIN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25130,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa DOSTAWA RYB MROŻONYCH, SUROWYCH, WĘDZONYCH, PUSZKOWANYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7650,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa DOSTAWA PRODUKTÓW SUCHYCH, KWASZONYCH, SOKÓW, DZEMÓW, HERBATY, PRZYPRAW, CUKIERNICZYCH.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załacznik nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria TERMIN PŁATNOSCI
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)