Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowego Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej – część II

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Miejscowość Bochnia
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573178-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

II.4.1)Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w ilości - 40 szt.
II.4.2)Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną część formularza ofertowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32db1dd1-4f21-4b1c-9fd4-ed0df99b00c8
Biuletyn 573178-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Regon 00030434900000
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Bochnia
Zamawiajacy kod pocztowy 32-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48146153233
Zamawiajacy fax +486153234
Zamawiajacy email zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
Adres strony url http://szpital-bochnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny ofertę można złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres jak w punkcie I.1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Powiatowego Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej – część II
Numer referencyjny DZ-271-1-29/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu II.4.1)Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w ilości - 40 szt. II.4.2)Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w Formularzu Szczegółowa Oferta Cenowa - Specyfikacja Techniczna - załącznik 1A do SIWZ, który stanowi jednocześnie integralną część formularza ofertowego
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow II.9.1)Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego II.9.2)Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne. Ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą odpowiednio wyrazy „lub równoważny opisywanym” albo "lub równoważne opisanym". Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.3)Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności do 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. II.9.4)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1)Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności. III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu III.5.1)Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci III.6.1)Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.: 1) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry techniczno – funkcjonalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj. Katalog oferowanego sprzętu - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim. Zamawiający prosi o zaznaczenie w dokumentach zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem pakietu i punktu z załącznika nr 1A do SIWZ, w którym został opisany potwierdzony parametr.
Inne dokumenty niewymienione III.7.1)W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3)W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie: a. zmiany terminu wykonania Umowy spowodowanej: I. wystąpieniem siły wyższej (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia np. awaria, czynnik atmosferyczny itp.); II. wstrzymaniem realizacji Umowy na wniosek Zamawiającego; b. warunków płatności, o ile nastąpiła zmiana ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c. dostosowania jej postanowień do przepisów prawa, w przypadku ich zmiany, d. zmiany modelu dostarczonego Sprzętu, na model tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, niż parametry techniczne Sprzętu określone w załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana modelu Sprzętu nie może powodować wzrostu ceny, zmiany terminu wykonania umowy i innych warunków realizacji Umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Wykonawcy oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji Sprzętu wskazanego w załączniku nr 1 do Umowy. 3. W każdym czasie trwania Umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga ona zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do Umowy. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wsparcie techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)