„Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz sprzętu informatycznego”.

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573131-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz sprzętu informatycznego”.

1.1 Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę następującego sprzętu :
1. Komputer typu PC - 8 sztuk
2. Monitory do komputera PC - 8 sztuk
3. Skaner - 1 sztuka
4. Oprogramowanie biurowe typu office - 3 sztuki
5. Oprogramowanie systemowe - 5 sztuk
6 Mysz - 10 sztuk
7. Dysk do macierzy Synology NAS 6TB - 2 sztuki
8. Dysk do macierzy Synology NAS 8TB -2 sztuki
9 Klawiatura - 10 sztuk
10 Switch 24 portowy zarządzalny wraz z 4 wkładkami SFP 10Gb SM -1 sztuka
11 Pen Drive - 10 sztuk
12 Listwa zasilająca z zabezpieczeniem przepięciowym 3mb - 5 sztuk
13 Listwa zasilająca z zabezpieczeniem przepięciowym 5mb - 3 sztuki
14 Zasilacz komputerowy - 3 sztuki

1.2 Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego
b) wykazanie przez Wykonawcę poprawności działania dostarczonego sprzętu.
c) udzielenie przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.
1.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu.
1.4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego.
1.5 Dostarczony sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej, niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu
1.6 Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, być objęte pełna gwarancją na oferowany okres gwarancyjny..
1.7 Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych .
1.8 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Starostwo Powiatowe w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

Kody CPV:
30214000-2: Stacje robocze
30236000-2: Różny sprzęt komputerowy
30216110-0: Skanery komputerowe
30231300-0: Monitory ekranowe
32422000-7: Elementy składowe sieci
48620000-0 – Systemy operacyjne
48624000-8 – Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych
30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d49d526-bbe1-4424-95ac-1b43bd54be2e
Biuletyn 573131-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Regon 27628477900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 4a
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 32-48-100, 32-48-125
Zamawiajacy fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Zamawiajacy email zampub@mikolowski.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43 - 190 Mikołów, wejście A,parter,portiernia.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz sprzętu informatycznego”.
Numer referencyjny MNZ.272.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz sprzętu informatycznego”. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę następującego sprzętu : 1. Komputer typu PC - 8 sztuk 2. Monitory do komputera PC - 8 sztuk 3. Skaner - 1 sztuka 4. Oprogramowanie biurowe typu office - 3 sztuki 5. Oprogramowanie systemowe - 5 sztuk 6 Mysz - 10 sztuk 7. Dysk do macierzy Synology NAS 6TB - 2 sztuki 8. Dysk do macierzy Synology NAS 8TB -2 sztuki 9 Klawiatura - 10 sztuk 10 Switch 24 portowy zarządzalny wraz z 4 wkładkami SFP 10Gb SM -1 sztuka 11 Pen Drive - 10 sztuk 12 Listwa zasilająca z zabezpieczeniem przepięciowym 3mb - 5 sztuk 13 Listwa zasilająca z zabezpieczeniem przepięciowym 5mb - 3 sztuki 14 Zasilacz komputerowy - 3 sztuki 1.2 Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę urządzeń do siedziby Zamawiającego b) wykazanie przez Wykonawcę poprawności działania dostarczonego sprzętu. c) udzielenie przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. 1.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. 1.4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego. 1.5 Dostarczony sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej, niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Urządzenia muszą być wyposażone w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu 1.6 Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, być objęte pełna gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.. 1.7 Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania producenta pozwalającego na bezawaryjnie działanie w aktualnych wersjach systemów komputerowych . 1.8 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Starostwo Powiatowe w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Kody CPV: 30214000-2: Stacje robocze 30236000-2: Różny sprzęt komputerowy 30216110-0: Skanery komputerowe 30231300-0: Monitory ekranowe 32422000-7: Elementy składowe sieci 48620000-0 – Systemy operacyjne 48624000-8 – Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych 30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 i formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w punkcie 2.1. nie składa się wraz z ofertą i formularzem ofertowym. 2.3. Zamawiający dopuszcza przekazywania dokumentów o których mowa w punkcie 2.1. w formie elektronicznej, bądź środkami komunikacji elektronicznej. Dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. 5. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą być sprzeczne z dyspozycją przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony umowy przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, b) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego wskazanych w umowie na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, c) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem §11 ust. 2 i 3, d) innym, w następujących przypadkach, gdy: - konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu np. warunki atmosferyczne, - wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że w związku z wydłużeniem terminu realizacji umowy Wykonawca nie będzie uprawniony do zwiększenia wynagrodzenia, - wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia, - poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiana technologii, musi zostać stwierdzona przez Zamawiającego, - rezygnacja z części zamówienia w uzasadnionych i uzgodnionych przez strony przypadkach, - zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych, opóźnień w dostawie urządzeń lub innych okoliczności, - uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla stron, - zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, - zmian teleadresowych Stron umowy, - zmiana zakresu dostaw przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)