Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy

Publication date 2020-08-11
End date 2020-08-25 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573129-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy :
Zadanie 1. – zakup 161 szt. kurtek całosezonowych z bluzą - podpinką ;
Zadanie 2. – zakup 317 szt. koszul ;
Zadanie 3. – zakup 340 szt. spodni letnich;
Zadanie 4. – zakup 368 szt. koszulek z krótkim rękawem ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d20a1b5f-6135-4b99-a48f-7d38dcccc134
Biuletyn 573129-N-2020
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
Regon 39076094100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 81 97 830
Zamawiajacy fax 76 876 32 10
Zamawiajacy email pogotowie.legnica@pertus.pl
Adres strony url www.pogotowie-legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie-legnica.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie-legnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny siedziba Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Dworcowa 7 ; 59-220 Legnica Dział zamówień publicznych pok. 406
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
Numer referencyjny 8/PNO/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla pracowników systemu Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy : Zadanie 1. – zakup 161 szt. kurtek całosezonowych z bluzą - podpinką ; Zadanie 2. – zakup 317 szt. koszul ; Zadanie 3. – zakup 340 szt. spodni letnich; Zadanie 4. – zakup 368 szt. koszulek z krótkim rękawem ;
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , realizacją co najmniej : dla Zadania Nr 1 - 2 (dwóch) dostaw kurtek całosezonowych dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda dla Zadania 2,3,4 - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i podmiotu na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- (wzór stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ) .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.1 Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.2. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ . 1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. 1.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: 1.9 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1.10. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ); 1.12. Dokumenty potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17.12.2019 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2019, poz. 2487 ) tj: a) dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą, na kolor fluorescencyjny czerwony dla kurtki, podpinki, koszuli, spodni, koszulki , wydany przez upoważniony do tego podmiot, b) dokument potwierdzający opór pary wodnej nie przekraczający 5m2 xPa/W dla koszuli i koszulki , wydany przez upoważniony do tego podmiot, c) dokument potwierdzający, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą dla wszystkiej odzieży w niniejszym postępowaniu wydany przez upoważniony do tego podmiot, d) karta parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot dla przedmiotu zamówienia dla kurtki, podpinki, koszuli, spodni, koszulki , Wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego oznaczenia przedłożonych dokumentów wymienionych w pkt. a,b,c,d - należy dokładnie opisać jakiej zaoferowanej odzieży dotyczą. 1.14. Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich w formie tabeli rozmiarów oferowanych przez Wykonawcę gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru . 1.15. Zaakceptowany projekt umowy – stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ . Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla Zadania Nr 1 - 2 (dwóch) dostaw kurtek całosezonowych dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda dla Zadania 2,3,4 - 2 (dwóch) dostaw umundurowania, odzieży dla jednostek ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (wg załącznika nr 4 do SIWZ);
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest załączyć wraz z pisemną ofertą po jednym wzorze poniższego asortymentu : • Kurtka całosezonowa z bluza - podpinką ; • Spodnie letnie, • Koszula , • Koszulka z krótkim rękawem ;
IV 4 4 data 2020-08-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)