GuidZP400 |
f79f32ba-3bf9-40d6-8296-32d1163d654b
|
Biuletyn |
573861-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 087 300,
|
Zamawiajacy fax |
322 516 144
|
Zamawiajacy email |
rckik@rckik-katowice.pl,
|
Adres strony url |
www.rckik-katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik-katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik-katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katowice, Raciborska 15
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży oraz podkładów jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/36/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa odzieży oraz podkładów jednorazowego użytku: maski chirurgiczne, czepki chirurgiczne, fartuchy jednorazowe chirurgiczne z długim rękawem, komplety dla chirurgów jałowe, podkłady ochronne jednorazwego użytku na rolce, ochraniacze foliowe na obuwie, kombinezon ochronny.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do siwz. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. Na wezwanie Zamawiającego: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b. wymagane certyfikaty zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (certyfikat CE, Zgodność z norma EN 14126:2003/AC:2004.Zgodność z normą EN 14605, zatwierdzony przez CE poziom ochrony typu 3 przed pyłem, cieczą i rozpryskami.ISO 13982-1:2004/A1:2010. Zgodność z normą EN 13034:2005+A1:2009. Zgodność z normą EN-11149-5:2018 c. próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 szt. )
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i nastąpić mogą wyłącznie na zasadach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia
w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust.2.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, jeżeli po zawarciu umowy ujawnią się okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, które nie są znane wykonawcy w dacie złożenia oferty lub zawarcia umowy, a które będą wpływać lub będą mogły wpływać na należyte wykonanie umowy, np. przejściowy brak przedmiotu zamówienia na rynku wskutek przerw w produkcji lub zerwania łańcucha dostaw. Zmiany umowy w takim przypadku mogą polegać w szczególności na zmianie terminu wykonania umowy lub jej części, wydłużeniu terminu dostaw, czasowym zawieszeniu wykonywania umowy lub jej części, zmianie sposobu wykonywania dostaw, zmianie zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianie wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|