Wymiana uszkodzonego systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy ul. Dworcowej 5 w Rzepinie – postępowanie II

Publication date 2020-08-12
End date 2020-08-27 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573729-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 316250003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę uszkodzonego systemu sygnalizacji pożaru w budynku będącym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. Dworcowej 5 w Rzepinie polegającej m.in. na:
- demontażu centrali sygnalizacji pożaru ANX-95 wraz z czujkami optycznymi, ciepła i jonizacyjnych,
- montażu centrali sygnalizacji pożaru wraz z czujkami optycznymi oraz ciepła,
- montażu ręcznych ostrzegaczy pożaru ROP,
- montażu sygnalizatorów akustycznych,
- montażu sygnalizatorów optyczno-akustycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi poniższa dokumentacja:
- Opis przedmiotu zamówienia-stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowiący Załącznik nr 1.1 do SIWZ,
- Projekt zabezpieczenia przeciwpożarowego– stanowiący Załącznik nr 1.2 do SIWZ,
- Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1.3 do SIWZ,
- Postanowienie nr 29/2020 Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Gorzowie Wlkp. z dnia 10.03.2020 r.-stanowiące Załącznik nr 1.4 do SIWZ,
- Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ), do której podpisania będą zobowiązani Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f969f12c-b9de-437d-aab6-4f5defe14d7e
Biuletyn 573729-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Regon 00102088400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Generała Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-454
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon +48 68 4560700,
Zamawiajacy fax 68 456 07 01
Zamawiajacy email ias.zielonagora@mf.gov.pl, przetargi.ias.zielonagora@mf.gov.pl
Adres strony url https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracjiskarbowej-w-zielonej-gorze; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Adres strony internetowej https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-wzielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana uszkodzonego systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy ul. Dworcowej 5 w Rzepinie – postępowanie II
Numer referencyjny 0801-ILZ.260.30.2020
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę uszkodzonego systemu sygnalizacji pożaru w budynku będącym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. Dworcowej 5 w Rzepinie polegającej m.in. na: - demontażu centrali sygnalizacji pożaru ANX-95 wraz z czujkami optycznymi, ciepła i jonizacyjnych, - montażu centrali sygnalizacji pożaru wraz z czujkami optycznymi oraz ciepła, - montażu ręcznych ostrzegaczy pożaru ROP, - montażu sygnalizatorów akustycznych, - montażu sygnalizatorów optyczno-akustycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi poniższa dokumentacja: - Opis przedmiotu zamówienia-stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowiący Załącznik nr 1.1 do SIWZ, - Projekt zabezpieczenia przeciwpożarowego– stanowiący Załącznik nr 1.2 do SIWZ, - Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1.3 do SIWZ, - Postanowienie nr 29/2020 Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Gorzowie Wlkp. z dnia 10.03.2020 r.-stanowiące Załącznik nr 1.4 do SIWZ, - Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ), do której podpisania będą zobowiązani Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 31625000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dodatkowe wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, lub wskazany przez tego Wykonawcę Podwykonawca robót, zatrudniał w trakcie realizacji zamówienia wszystkie osoby na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywały na rzecz Zamawiającego czynności związane w szczególności bezpośrednio z montażem z montażem lub demontażem czujek optycznych i ciepła. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z nadzorem nad realizowanymi robotami budowlanymi oraz transportem materiałów i osób na teren realizowanych robót budowlanych. 2) Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę powstaje, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) 3) Szczegółowy opis w zakresie kontroli oraz sposób dokumentowania zatrudnienia zawiera Wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznych i zawodowych, niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej dwa zadania o minimalnej wartości 200 000,00zł brutto każde polegające na wykonywaniu robót instalacyjnych sprzętu przeciwpożarowego. 2) w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimum rocznym doświadczeniem.(uprawnienia kierownika budowy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1278 z późn. Zm. ).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądać: 1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót, o których mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 2 lit. c) i SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 6 do SIWZ (tj. do wykazu robót należy dołączyć dowody należytego wykonania/wykonywania); b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa XIII ust. 1 pkt 2 lit. c) ii SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) w zakresie spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia: - kartę katalogową lub deklarację producenta lub inny dokument potwierdzający ilości linii dozorowych centrali sygnalizacji pożaru oraz potwierdzający możliwości nadawania naprzemiennie sygnałów akustycznych oraz komunikatów słownych o wystąpieniu alarmu pożarowego II stopnia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 9 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie składane jest w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia oświadczenia. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór Umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ i jest integralną częścią dokumentacji. Zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany w § 19 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji centralki przeciwpożarowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)