GuidZP400 |
0f4bed79-28d0-40dc-881a-34a95f8a64e0
|
Biuletyn |
573303-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Transportu Miejskiego
|
Regon |
12605780000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żelazna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-848
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 8268211 w. 224
|
Zamawiajacy fax |
22 8267006, 8272552
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ztm.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ztm.waw.pl oraz https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
|
Numer referencyjny |
PN 36/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy materiałów papierniczych i biurowych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ i Formularza ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 ustawy Pzp. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego. Przewidywane zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na warunkach nie mniej korzystnych niż wynikające z oferty wybranej jako najkorzystniejsza.
|
Data zakonczenia |
2023-07-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni te warunki jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawa artykułów papierniczych i biurowych, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda i załączy dowody potwierdzające iż dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do jego wykluczenia
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
2) dowody, o których mowa w rozdz. VIII ust. 5 SIWZ.
2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ),
2) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ);
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ);
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych Wskazane przez wykonawcę dokumenty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek.
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Kryterium oceny ofert licytowalnym w toku aukcji elektronicznej jest „Cena oferty brutto” za realizację przedmiotu zamówienia. Cenami wyjściowymi w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy są ceny brutto zaproponowane przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie za pomocą Platformy.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej. Zamawiający na bieżąco przekazuje każdemu wykonawcy informację o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez wykonawcę w oświadczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej (którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej) muszą się zalogować na Platformie aukcyjnej https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcją aukcji elektronicznej znajdującą się na Platformie Marketplanet – Intranet – Baza wiedzy, w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
|
Warunki do licytacji |
Zamawiający określił minimalną wartość postąpienia na poziomie 4000,00 zł (cztery tysiące złotych). Oferta, składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:
a) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 2000/XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10;
b) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8
przeglądarka internetowa Internet Explorer 10.0 lub nowsza z możliwością obsługi Active X.
Dla komputerów zaopatrzonych w system XP/Vista/Windows 7/Windows 8
przeglądarka Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit.
Dla komputerów z systemem Windows 10 przeglądarka Internet Explorer 11 z
obsługa Active X lub Firefox z obsługa Javy, siła szyfrowania 128 bit;
c) podłączenie do Internetu min. 512 Kb/s (zalecane łącze szerokopasmowe).
Inne niż wyżej wymienione systemy operacyjne (m.in. Linux, iOS itd.) oraz przeglądarki (m.in. Google Chrome, Opera, Safari, Maxthon itd.) nie są dedykowane do obsługi Marketplanet OnePlace. Korzystanie z innych systemów operacyjnych, przeglądarek i/lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy.
Użytkownik Marketplanet OnePlace może otworzyć maksymalnie jedną instancję konsoli aukcyjnej naraz. Próba składania ofert z kilku otwartych konsol aukcyjnych
może prowadzić do wystąpienia komplikacji w przebiegu aukcji.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W oświadczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ) należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
15 min
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną:
- jeśli w podstawowym czasie (15 min.) nie zostanie złożona żadna oferta, lub
- po upływie czasu ustalonego jako „czas dogrywki” (3 min.), liczonego od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę - jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 4 wzoru umowy
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
45
|