GuidZP400 |
5b0d7bcb-f38e-41b2-bacb-8bf4116cb929
|
Biuletyn |
574083-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
|
Regon |
27621529300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pilchowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-145
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 331 99 03,
|
Zamawiajacy fax |
32 331 99 08
|
Zamawiajacy email |
szpital@szpital-pilchowice.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-pilchowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-pilchowice.pl , https://e-propublico.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-pilchowice.pl , www.e-propublico.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://e-propublico.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1051 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca - (w przypadku oferty składanej w formie pisemnej) na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Chorób Płuc im Św. Józefa w Pilchowicach, ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego - wsparcie dla Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach w zwalczaniu epidemii i chorób zakaźnych w tym COVID-19 i gruźlicy
|
Numer referencyjny |
22/ZP/2020/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu i wyposażenia medycznego: spirometru 1 szt., gazometru przenośnego 1 szt., kapnografu 1 szt., asystorów kaszlu (koflatorów) 2 szt., urządzenia do wysokoprzepływowej terapii donosowej 2 szt., szafy do przechowywania bronchoskopów 1 szt., bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO -1 szt., kombinezonów ochronnych 150 szt., półmasek filtrujących 3 860 szt, ochraniaczy na buty 308 par, dozowników rotametrycznych tlenu: pojedynczych 11 szt., podwójnych 2 szt., nabojów do zamgławiania 100 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku w tym zakresie. Wymaga złożenia z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku w tym zakresie. Wymaga złożenia z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanowił szczegółowego warunku w tym zakresie. Wymaga złożenia z ofertą oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych:
a) dla zadań od 1-7:
1. katalogi, specyfikacje techniczne zawierające nazwę, numery katalogowe dotyczące oferowanych urządzeń medycznych, które winny się odnosić do wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i potwierdzać ich spełnienie;
2. deklarację zgodności CE i/lub certyfikat CE;
3. dokument potwierdzający wpis lub zgłoszenie oferowanego sprzętu medycznego do Rejestru Wyrobów Medycznych w Polsce.
b) dla zadań 8-10:
1. kartę techniczną gotowego produktu na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego
2. kopia certyfikatu CE
c) dla zadania nr 11:
1. dokument zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
2. deklaracje zgodności i/lub certyfikat CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty.
2. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo
musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego - jeżeli oferta jest składana w formie elektronicznej. Jeżeli oferta jest składana w formie pisemnej pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
1. Zmianie podlegają wszelkie nieistotne postanowienia umowy, w tym m.in.:
a)zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego, zmiana rachunku bankowego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
b)zmiany osoby/osób wyznaczonych przez Strony do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
2.Umowa nie podlega zmianom w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów chyba, że powszechnie obowiązujące przepisy przewidują zmiany wpływające na treść umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup spirometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. spirometru służącego do badania pojemności płuc metodą ultradźwiękową.
Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup gazometru przenośnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. analizatora parametrów krytycznych (gazometru przenośnego).
Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup kapnografu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. kapnografu.
Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup asystorów kaszlu (koflatory).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy zakupu 2 szt. asystorów kaszlu (koflatorów).
Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup urządzenia do wysokoprzepływowej terapii donosowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy zakupu 2 szt. urządzeń do wysokoprzepływowej terapii donosowej.
Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup szafy do przechowywania bronchoskopów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy zakupu 1 szt. szafy do przechowywania bronchoskopów.
Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO (zestaw)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy zakupu bodypletyzmografu wraz z aparatem do DLCO (zestaw). Ilość - 1 komplet.
Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy kombinezonów ochronnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostawy 150 szt kombinezonów ochronnych - środek ochrony indywidualnej kategorii III, typ minimum 4,5,6 zgodny z normą EN: 14126. Rękawy, wykończone elastyczną taśmą zabezpieczającą, zamek błyskawiczny kryty listwą. Posiadający oznakowanie CE Rozmiar M/L/XL.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy ochraniaczy na buty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostawy 308 par ochraniaczy na buty wysokie do kolana zgodne z normą EN: 14126.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy półmasek filtrujących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie dotyczy dostawy 3 860 szt. półmasek filtrujących, środek ochrony indywidualnej, w klasie ochrony FFP3, wyposażone w zawór wydechowy, zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowaną część nosową czaszy półmaski, osłaniająca usta, nos i brodę użytkownika, zgodna z normą EN 149:2001 + A1:2009. Pakowane pojedynczo w opakowanie bezpośrednie. Oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy dozowników rotametrycznych tlenu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157800-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup dozowników rotametrycznych tlenu w ilości: 11 szt. dozowników pojedynczych i 2 szt. dozowników podwójnych. Szczegółowy opis parametrów techniczno–funkcjonalnych zamawianego sprzętu oraz opis warunków gwarancji i serwisu znajdują się w Załączniku 4 do SIWZ "Szczegółowy opis zamówienia".
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa naboi do zamgławiania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup dotyczy naboi do zamgławiania w ilości 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Arkuszu Asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza oferty (Załącznik 6 do SIWZ).
|
| |