Dostawa 390 par trzewików specjalnych

Publication date 2020-08-13
End date 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Obuwie specjalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574453-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 188320000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 390 par trzewików specjalnych, w ramach 2 zadań:
Zadanie nr 1: Dostawa 170 par trzewików specjalnych
Zadanie nr 2: Dostawa 220 par trzewików specjalnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3ef6bce-644a-4314-a98c-1379ba7b6c1b
Biuletyn 574453-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Główna Policji
Regon 12137497000000
Zamawiajacy adres ulica Puławska
Zamawiajacy adres numer domu 148/150
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-642
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6012044, 601 59 75
Zamawiajacy fax 226 011 857
Zamawiajacy email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Elektronicznie: za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https:/kgpolicja.ezamawiajacy.pl.
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, Adres: Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. 0-22-601 32 04, w godz. 8.30-15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 390 par trzewików specjalnych
Numer referencyjny 128/Ckt/20/ŁK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 390 par trzewików specjalnych, w ramach 2 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa 170 par trzewików specjalnych Zadanie nr 2: Dostawa 220 par trzewików specjalnych
Cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który: spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: sytuacji finansowej lub ekonomicznej: a) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który: spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: a) posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym wykonania (dostarczenia) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie; łącznie minimum 200 par butów w ramach maksymalnie 2 zamówień, z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 2 miesiące;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podwykonawców, podmiotów trzecich): 5.2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 5.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 5.2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 5. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał złożenia następujących aktualnych dokumentów (odpowiednio dla Wykonawcy, podmiotów trzecich): 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 5.1.1 wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zalecaną treść wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 5.1.2 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę informacja od podmiotu, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdza wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy poprzez określenie jedynie liczby cyfr widniejących na koncie, zamiast jej pełnego ujawniania, Zamawiający przy ocenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu uzna, iż Wykonawca przedstawił potwierdzenie dotyczące najniższej kwoty możliwej do zapisania przy użyciu ujawnionej liczby cyfr. W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne (np.: informacja z banku lub SKOK, itp.), Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu (informacja z banku lub SKOK).
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej, 2. W celu wykazania, że oferowane dostawy bądź usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą: a) wzór oferowanego wyrobu w rozmiarze 42 EU)/ 8 (UK) lub większym oznakowany nazwą firmy. Wzór obuwia złożony przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę trzewików specjalnych, staje się wzorem do umowy. W przypadku nie dołączenia wzorów oferowanych wyrobów w terminie składania ofert, oferta zostanie odrzucona. Uzupełnienie wzorów oferowanych przedmiotów zamówienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie ma zastosowania w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający (przeprowadzający postępowanie) zastrzega sobie prawo do uszkodzenia przedłożonych w ofercie wzorów podczas dokonywania oceny technicznej i jakościowej. b) kartę katalogową produktu i/lub innych materiałów informacyjnych wydanych przez producenta (w języku polskim), oświadczenia producenta/ wyników badań laboratoryjnych potwierdzających zgodność parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w zakresie użytych surowców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: a) Zadanie 1 – 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) b) Zadanie 2 – 2 500,00 zł (dwa i pół tysiąca złotych), 2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty): Komenda Główna Policji Narodowy Bank Polski O/O Warszawa 07 1010 1010 0071 2613 9120 0000 z dopiskiem: wadium Zadanie nr…., nr sprawy 128/Ckt/20/ŁK 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej/w siedzibie Zamawiającego lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej), należy złożyć: - w postaci elektronicznej poprzez załączenie na Platformie w zakładce „OFERTY” oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (przedstawicieli Gwaranta) albo - w formie pisemnej. Oryginał gwarancji należy złożyć w Biurze Finansów KGP przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie pok. 435 (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 09.00-15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian został zawarty w projekcie umowy - zał nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Dostawa 170 par trzewików specjalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: Dostawa 170 par trzewików specjalnych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Dostawa 220 par trzewików specjalnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18832000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: Dostawa 220 par trzewików specjalnych
  

Criterion

Kryteria K1 – Cena oferty brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria K3 – Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria K2 – Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)