Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu

Publication date 2020-08-13
End date 2020-08-21 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół im. Stanisława Staszica
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574411-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa.
Miejsce dostawy :
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
ul. Rataja 29
42-400 Zawiercie.
2. Wszędzie tam, gdzie w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszczają możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych opisywanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w tabeli Kalkulacji asortymentowo-cenowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy
i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego,
a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku składający ofertę musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji i znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności.
4. Dostarczone wraz z przedmiotem umowy oprogramowanie:
a) musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane,
b) będzie pochodzić z legalnego źródła i posiadać wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
c) nie będzie naruszać ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
5 .W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do w/w placówki oraz zrealizować usługi towarzyszące dostawie tj. rozładunek i wniesienie do wskazanego miejsca
w siedzibie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski),
a w szczególności:
a) instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika,
b) kart gwarancyjnych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 daa259e4-888c-4771-a454-7e4b857f1992
Biuletyn 574411-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół im. Stanisława Staszica
Regon 20176700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rataja
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 723 882
Zamawiajacy fax 326 723 882
Zamawiajacy email zstzaw@poczta.onet.pl
Adres strony url http://stasziczawiercie.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl adres Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cuw-zawiercie.4bip.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie pok. 302 (kancelaria III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
Numer referencyjny IZ.261-0020/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - Kalkulacja asortymentowo-cenowa. Miejsce dostawy : Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu ul. Rataja 29 42-400 Zawiercie. 2. Wszędzie tam, gdzie w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszczają możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych opisywanym, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w tabeli Kalkulacji asortymentowo-cenowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku składający ofertę musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiadał wad fizycznych i prawnych, pochodził z seryjnej produkcji i znajdował się w aktualnej ofercie producenta oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności. 4. Dostarczone wraz z przedmiotem umowy oprogramowanie: a) musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane, b) będzie pochodzić z legalnego źródła i posiadać wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.), c) nie będzie naruszać ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. 5 .W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do w/w placówki oraz zrealizować usługi towarzyszące dostawie tj. rozładunek i wniesienie do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji związanej ze sprzętem, w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski), a w szczególności: a) instrukcji obsługi lub podręczników użytkownika, b) kart gwarancyjnych lub innych dokumentów związanych z udzieloną gwarancją.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Długość tego terminu Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Długość terminu realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, szczegółowo opisane w rozdziale XXII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej). 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez Pełnomocnika Wykonawcy lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), c) Inne dokument(-y). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich winien złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp i podpisać we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadkach: a) zmiana terminu realizacji wyłącznie w przypadku wystąpienia „siły wyższej” – przez „siłę wyższą” należy rozumieć wydarzenie nagłe, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy – zmiana terminu realizacji umowy o ilość dni, wktórych wykonywanie umowy nie było możliwe z powodu siły wyższej, b) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować (informacja od producenta lub oficjalnego dystrybutora) a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. d) zmiany dotyczącej wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w lit. c) jeżeli cena sprzętu równoważnego będzie niższa od ceny wskazanej w ofercie.
IV 6 1 sposob udostepniania Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być oznaczone klauzulą: „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa” i załączone jako osobna część, nie złączona z ofertą w sposób stały.
IV 4 4 data 2020-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Sesja otwarcia ofert odbędzie się w Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34,42-400 Zawiercie /sala nr 317/ w dniu, w którym upływa termin składania ofert tj. 21.08.2020 r. o godz. 11:30. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem wykonawczym Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, z siedzibą: 42-400 Zawiercie, ul. Rataja 29a, reprezentowane przez Dyrektora. • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@cuw-zawiercie.pl, 2) pisemnie na adres siedziby Administratora.; • Pani/Pana dane osobowe -przetwarzanie ich jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby egzaminów zawodowych w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu, prowadzonym w trybie art. 39 (przetarg nieograniczony) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp); • Dane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będą przekazane do Współadministratora, z którym zostanie podpisana umowa na realizację zadania publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą również osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; • Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane ani przekazywane do państw trzecich. • Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane przez okres 5 lat. • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; • Posiada Pani/Pan: • prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)