OPRACOWANIA DOKUMENTACJI KONSTRUKCYJNEJ WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA SŁUŻĄCEGO DO PROWADZENIA SZKOLEŃ Z WYKORZYSTANIEM W/W URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I Z UWZGLĘDNIENIEM OCENY ĆWICZĄCYCH

Publication date 2020-08-13
End date 2020-08-24 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
Miejscowość Zielonka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574346-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej wraz z dostawą urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania służącego do pro-wadzenia szkoleń z wykorzystaniem w/w urządzeń peryferyjnych i z uwzględnieniem oceny ćwiczących – zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b87ebc68-caee-462b-9b69-acd4f7f86f14
Biuletyn 574346-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
Regon 10153990000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Zielonka
Zamawiajacy kod pocztowy 05-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 614 425,
Zamawiajacy fax 22 761 44 45
Zamawiajacy email witu@witu.mil.pl,
Adres strony url www.witu.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.witu.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.witu.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawcy mogą złożyć ofertę osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać za pomocą operatora pocztowego, kuriera na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, 05-220 Zielonka, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7, kancelaria jawna pokój nr 4
Nazwa nadana zamowieniu OPRACOWANIA DOKUMENTACJI KONSTRUKCYJNEJ WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA SŁUŻĄCEGO DO PROWADZENIA SZKOLEŃ Z WYKORZYSTANIEM W/W URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I Z UWZGLĘDNIENIEM OCENY ĆWICZĄCYCH
Numer referencyjny ZP/17/20/F1/R3/15/001/02
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej wraz z dostawą urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania służącego do pro-wadzenia szkoleń z wykorzystaniem w/w urządzeń peryferyjnych i z uwzględnieniem oceny ćwiczących – zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 180
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponu-je co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, a które posiadają następujące doświadczenie: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji (implementacji) syste-mów, którego elementem było oprogramowanie wspierające VBS3 – do potwier-dzenia zgodnie ze wzorem załącznik Nr 5 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwe-go organu;
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust.5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Dokumenty, o których mowa w punkcie 2) – 5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 3) – 5) muszą być złożone w formie oryginału. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znaj-dzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy, w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia w zakresie: 1) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia – w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 2) przedłużenia terminu wykonania umowy: a) w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy siły wyższej (Siła Wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły za-pobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) o okres nie dłuższy niż trwanie siły wyższej; b) gdy Zamawiający nie dopełnił zobowiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia/ specyfikacji technicznej, które miały wpływ na realizację umowy przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż czas opóźnienia; 3) zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji zamówienia z podwykonawców lub innych podmiotów kiedy: a) umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub innymi podmiotami ule-gnie rozwiązaniu; b) podwykonawca lub inny podmiot nienależycie wykonuje świadczenia określone umową, po uprzednim pisemnym wezwaniu do zaprzestania naruszeń. 9. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 10. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2020-08-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria GWARANCJA JAKOŚCI
Znaczenie 5,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 95,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)