GuidZP400 |
03617884-3569-46cb-af4e-f28f82f2d7f4
|
Biuletyn |
574233-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Szczecinie
|
Regon |
27686000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staromłyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 315 200,
|
Zamawiajacy fax |
914 315 204
|
Zamawiajacy email |
biuro@muzeum.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
https:/bip.muzeum.szczecin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach realizacji projektu pn. „www.muzeach” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 oraz ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w sposób tradycyjny (pisemnie). Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27 70-561 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”
|
Numer referencyjny |
AZ.2710.18.2020.MS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”.
a) Rozbudowa posiadanych licencji pakietu graficznego – 4 szt.
b) Rozbudowa posiadanych licencji pakietu biurowego – 4 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
48328000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane najpóźniej w terminie do 16 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio:
• Informację, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) • Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych w pkt 2, wyrażoną w formie pisemnego aneksu-pod rygorem nieważności. 2) Zmiany Umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie: a) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów, b) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia się czasu trwania epidemii oraz skutków z tym związanych, w szczególności wstrzymaniem produkcji spowodowanym brakiem pracowników lub materiałów dostępnych na rynku, trudnościami z dostawą(np. przy międzynarodowej dostawie towarów), recesją gospodarczą bądź innymi niewymienionymi powyżej skutkami epidemii. c) Zmian w terminie realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta wykraczający poza normalne opóźnienia występujące w obrocie gospodarczym , itp. d) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy bądź niemożliwości realizacji umowy w wyniku działań osób trzecich. e) Zmian w zakresie poszczególnych elementów Przedmiotu Umowy, jeżeli w okresie realizacji Umowy, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego urządzenia, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy o czas niezbędny dla dostarczenia nowego elementu (jeżeli z obiektywnych względów dotrzymanie określonego pierwotnie w umowie terminu dostawy nie będzie możliwe). f) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy o czas niezbędny dla dostarczenia nowego elementu (jeżeli z obiektywnych względów dotrzymanie określonego pierwotnie w umowie terminu dostawy nie będzie możliwe). g) zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych 3) Ustała się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, b) zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy, c) zmiana danych teleadresowych, 4) Strona, która stwierdzi istnienie przyczyn uzasadniających zawarcie aneksu do Umowy powiadomi o tym drugą Stronę wskazując oczekiwany zakres zmian Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|