Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu

Publication date 2020-08-20
End date 2020-08-27 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
Miejscowość Księżpol
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576022-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 150000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Biłgorajska 11. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa i owoce 2) Różne artykuły spożywcze 3) Mięso i wyroby wędliniarskie 4) Mrożonki 5) Pieczywo 6) Drób 7) Wyroby garmażeryjne. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e,2f, 2g do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 4 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 763bbc28-18ff-4d59-bfce-178aa3d341c2
Biuletyn 576022-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
Regon 00113463600000
Zamawiajacy adres ulica Biłgorajska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Księżpol
Zamawiajacy kod pocztowy 23-415
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846877404
Zamawiajacy email intendentkazswk@o2.pl
Adres strony url www.zsksiezpol.szkolna.net
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu -
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsksiezpol.szkolna.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu ul. Biłgorajska 11, 23-415 Księżpol
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Biłgorajska 11. Zamawiający wyszczególnił sześć części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa i owoce 2) Różne artykuły spożywcze 3) Mięso i wyroby wędliniarskie 4) Mrożonki 5) Pieczywo 6) Drób 7) Wyroby garmażeryjne. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e,2f, 2g do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 4 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta cenowa, która musi być sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ uwzględniająca część lub całość zamówienia, 2) kalkulacja asortymentowo-cenowa na odpowiednim załączniku 2a – 2g w zależności od tego czy Wykonawca składa ofertę na całość zadania, wybrane części czy na jedną część, 3) oświadczenie, potwierdzające spełnianie warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz określonych na podstawie art.22 ust.1 pkt. 2 - Pzp i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych art. 24 ust.1 ustawy pkt. 1 oraz określonych na podstawie art.24 ust. 5 - Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); 4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, - załącznik Nr 4,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 2. W przypadku zawieszenia lub częściowego ograniczenia funkcjonowania stołówki z przyczyn nie leżących po stronie zamawiającego np. związanych ze stanem epidemii SARS-CoV-2 zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych produktów
IV 4 4 data 2020-08-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SIWZ- załącznik 2a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SIWZ- załącznik 2b
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso i wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SIWZ- załącznik 2c
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SIWZ- załącznik nr 2d
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SIWZ- załącznik nr 2e
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SIWZ- załącznik nr 2f
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SIWZ- załącznik nr 2g
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia złożonego w dniu dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)