Dostwa krzeseł, foteli i ławek

Publication date 2020-08-20
End date 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576248-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391130007, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem krzeseł, foteli i ławek dla UMCS w Lublinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ed13a60-a0db-4b56-b40b-d77aedd2a76c
Biuletyn 576248-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Regon 13530000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-031
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 375 965
Zamawiajacy fax 815 375 965
Zamawiajacy email zampubl@umcs.lublin.pl
Adres strony url www.umcs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pzp.umcs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pzp.umcs.pl , www.umcs.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://pzp.umcs.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna (papierowa)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Kancelaria Uniwersytetu, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, parter.
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostwa krzeseł, foteli i ławek
Numer referencyjny PN/74-2020/DZP-p
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem krzeseł, foteli i ławek dla UMCS w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
Cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga złożenia za pośrednictwem Platformy (w zakładce Korespondencja), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem)*. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2.Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu umowy polegająca na zastąpieniu danego asortymentu innymi produktami, jeżeli: 1) zmiana jest konieczna ze względu na brak dostępności produktów/surowców niezbędnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególności zaprzestaniem produkcji; 2) konieczność zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu na terytorium Unii Europejskiej produktu niezbędnego do wykonania dostawy lub też wynika z zakończenia serii produkcyjnej; 3) zmiana jest uzasadniona w świetle rozwoju technicznego lub technologicznego, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć przed terminem składania ofert – o ile nowe produkty posiadają parametry techniczne nie gorsze od pierwotnie zaoferowanych, a także pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu. 4) modyfikacji technicznych parametrów dostarczanych produktów, jeżeli taka konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, orzeczenia sądu lub decyzji organu administracji publicznej – pod warunkiem zachowania funkcjonalności i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego asortymentu; 5) modyfikacji cech estetycznych (np. kolor, faktura, wzornictwo, itp.) dostarczanych produktów – pod warunkiem zachowania funkcjonalności, pierwotnego przeznaczenia, a także parametrów technicznych zastępowanego asortymentu; 6) zmiany miejsca wykonania dostawy lub montażu polegająca na wskazaniu dodatkowego miejsca dostawy lub zastąpieniu miejsca dostawy danej części przedmiotu Umowy innym miejscem, tj. w szczególności innym pomieszczeniem będącym w posiadaniu Zamawiającego. 7) Zmiany terminu realizacji dostawy i montażu. 3.Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności. 4.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. 6.Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy 7.Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Krzesła i fotele obrotowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis asortymentu zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/ Opis oferowanego towaru.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem krzeseł i foteli do wyposażenia budynków Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Szczegółowy opis asortymentu zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Krzesła i ławki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis asortymentu zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/ Opis oferowanego towaru.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)