GuidZP400 |
9e219b02-1bc1-48b3-bc92-f7f921d8c2c1
|
Biuletyn |
576177-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43101904600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Abramowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-442
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 286 439,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@snzoz.lublin.pl,
|
Adres strony url |
www.snzoz.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów budowlanych
|
Numer referencyjny |
SzNSPZOZ.N-ZP.3721-14/20/AP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów budowlanych.
Wielkość i zakres zamówienia został opisany w 10 zestawach w Załączniku nr 2 do SIWZ – Zestawienie asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23) żąda przedłożenia w terminie 3 dnia od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór załącznik nr 5 do SIWZ)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Zamawiający żąda przedłożenia na wezwanie zamawiającego (z zastrzeżeniem pkt. 7 UWAGA)- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Zestawienie asortymentowe – (Załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę (np. pełnomocnictwo jeżeli oferta została podpisana przez osobę nie wskazaną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z:
1) zmiany stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw do których mają zastosowanie zmienione przepisy; zmianie podlega cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian;
2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
3) obniżenia przez Wykonawcę cen na towar objęty przedmiotem umowy, w stosunku do cen jednostkowych wynikających z oferty, na cały dalszy okres obowiązywania umowy bądź na okres promocji obowiązującej u Wykonawcy,
4) zamiany poszczególnych towarów przewidzianych w umowie na odpowiedniki, w sytuacji, gdy z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy dostarczanie towaru objętego przedmiotem umowy jest niemożliwe lub utrudnione - w takim przypadku cena jednostkowa pozostaje bez zmian, chyba, że zastosowany odpowiednik jest tańszy od towaru będącego przedmiotem umowy, wówczas cena jednostkowa ulega odpowiedniemu zmniejszeniu,
5) zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ poprzez zwiększenie limitów ilościowych jednych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ, a zmniejszenie limitów ilościowych innych w innych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ w sytuacji, gdy na określone pozycje asortymentu limit został lub zostanie wyczerpany przez Zamawiającego przed upływem okresu obowiązywania umowy, a na inne pozycje asortymentu limit przewidziany w załączniku nr 2 do SIWZ nie został lub nie zostanie wyczerpany, pod warunkiem że nie wpływa to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy ponad przewidziane w § 4 ust. 1 umowy,
6) ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość.
7) ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość
8) ze zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Oferta oraz wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Wykonawcę w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „Zastrzeżone”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa art. 86 ust. 4 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
dot. pkt III.3) ogłoszenia
Zgodnie z opinią UZP dostępna pod linkiem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow
W zakładce: Czy w postępowaniu prowadzonym poniżej progów UE, jeżeli zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, to czy w związku z powyższy musi żądać oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp?
W przypadku, gdy zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie wykonawcy o ich spełnianiu nie stanowi dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, a tym samym nie ma podstaw do jego żądania. Powyższe nie dotyczy obowiązku złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, które każdorazowo niezależnie od woli zamawiającego podlega badaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 1 zawiera 90 pozycji materiałów budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 2 zawiera 47 pozycji materiałów budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44220000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 3 zawiera 17 pozycji materiałów budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 4 zawiera 7 pozycji materiałów budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44512000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 5 zawiera 130 pozycji materiałów i narzędzi budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44520000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 6 zawiera 281 pozycji materiałów budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44820000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 7 zawiera 13 pozycji materiałów budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 8 zawiera 6 pozycji tarcic
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44191400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 9 zawiera 15 pozycji materiałów budowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44810000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw 10 zawiera 61 pozycji materiałów budowlanych (dla WTZ)
|
| |