Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. KEN w Szyszkowie

Publication date 2020-08-21
End date 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Szyszkowie
Miejscowość Potok Górny
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577007-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158100009, 155000003, 151000009, 153000001, 156000004, 152000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów i artykułów spożywczych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Szyszkowie.
2. Zamawiający udzieli zamówienia z podziałem na 7 części:
- część I - art. piekarnicze,
- część II - art. mleczarskie,
- część III - art. mięsne,
- część IV - warzywa, owoce i jaja
- część V - art. spożywcze: cukier, kasze, przyprawy, itp.,
- część VI - mrożonki,
- część VII - wyroby garmażeryjne świeże,

3. Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 880cc7d7-6268-4cdd-b01c-e478fbe5e865
Biuletyn 577007-N-2020
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Szyszkowie
Regon 57737200000000
Zamawiajacy adres ulica Szyszków
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Potok Górny
Zamawiajacy kod pocztowy 23-423
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-84 685 2503
Zamawiajacy email spszyszkow@poczta.onet.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Publiczna Szkoła Podstawowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugpotokgorny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=424
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczna Szkoła Podstawowa im. KEN w Szyszkowie Szyszków 27 A 23-423 Potok Górny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. KEN w Szyszkowie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów i artykułów spożywczych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Szyszkowie. 2. Zamawiający udzieli zamówienia z podziałem na 7 części: - część I - art. piekarnicze, - część II - art. mleczarskie, - część III - art. mięsne, - część IV - warzywa, owoce i jaja - część V - art. spożywcze: cukier, kasze, przyprawy, itp., - część VI - mrożonki, - część VII - wyroby garmażeryjne świeże, 3. Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 2. Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: a) zmiana zakresu rzeczowego lub wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia - ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, - zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, - w przypadku istotnej zmiany cen na rynku, b) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny mieć formę pisemną w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Art. piekarnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa art. mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa art. mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa warzywa, owoce i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa art. spożywcze: cukier, kasze, przyprawy, itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa wyroby garmażeryjne świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i asortyment przedstawia załączone zestawienie potrzeb, tj. załącznik Nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)