GuidZP400 |
56240989-c060-4723-9e43-af8b22ff7023
|
Biuletyn |
576903-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Regon |
14500001111000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrzanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 355 33 33
|
Zamawiajacy fax |
(58) 620 67 43
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umgdy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna znajdować się w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz numerem i nazwą postępowania. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, p. nr 8 (kancelaria ogólna).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa lamp i urządzeń nawigacyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni.
|
Numer referencyjny |
ZP.371.32.2020.ASc
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych lamp i błyskaczy do lamp nawigacyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zestawienie materiałowe stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Warsztatowa 5, Nabrzeże Duńskie w Gdyni, 81-341 Gdynia.
3. Wykonawca obowiązany jest udzielić gwarancji jakości na dostarczane lampy i urządzenia na okres co najmniej 24 m-ce. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert o wadze 20%.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31518000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: do 12 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ),
2) Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ)
3) Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1-3 niniejszej SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ)
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, a także przewidziane zmiany postanowień umowy, stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|