GuidZP400 |
6fca6aa7-9f52-49e2-afc2-71ef860d3d4d
|
Biuletyn |
576960-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00030441500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici chirurgicznych (do zabiegów ortopedycznych) III postępowanie
|
Numer referencyjny |
ZOPZ.V.010/DZP/65/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych (do zabiegów ortopedycznych) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres do 30.06.2021r.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Załącznik nr 2
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik nr 2a
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 10c ustawy Pzp zamawiający w zakresie próbek odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Ta część jest składana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przesyłka musi być opisana nazwą i nr postępowania oraz danymi Wykonawcy do dostarczona do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Próbki stanowią część oferty w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia, określonej w art. 26 ust. 3 ustawy.
Do oferty składanej w formie elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności:
8.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
8.2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji.
Dokumenty określone w punkcie 8.2.1-8.2.2 specyfikacji stanowią ofertę, w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia, określonej w art. 26 ust. 3 ustawy.
8.2.3. Pełnomocnictwo w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności lub kopii elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza:
8.2.3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352).
8.2.3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.2.4 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpila zmiana sposobu konfekcjonowania
c) w przypadku zakończenia produkcji luib wycofania z rynku wyrobu będącego
przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych
bądź lepszych parametrach po cenie jednoskowej zaoferowanej w ofercie,
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy
jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od
produktu objętego umową.
e) zmiany stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym
przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto , cena netto
pozostanie niezmienna,
f) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
|
IV 4 4 data |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|