HUŚTAWKI MIEJSKIE – ZABUJAJ SIĘ W OLSZTYNIE

Publication date 2020-08-21
End date 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576755-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej, przygotowanie terenu, produkcję, dostarczenie i montaż 3 szt. huśtawek, utwardzenie nawierzchni wokół huśtawki warstwą żwiru.
Zakres zamówienia przedstawiono w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfdc5088-7691-4665-9277-c502236d9861
Biuletyn 576755-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Regon 28135803400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Knosały
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 544 31 00
Zamawiajacy fax 89 544 31 13
Zamawiajacy email przetargi@zdzit.olsztyn.eu
Adres strony url https://bip.zdzit.olsztyn.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.zdzit.olsztyn.eu/zam-pub/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B pok.3, 10-015 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu HUŚTAWKI MIEJSKIE – ZABUJAJ SIĘ W OLSZTYNIE
Numer referencyjny NZ.2510.34.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej, przygotowanie terenu, produkcję, dostarczenie i montaż 3 szt. huśtawek, utwardzenie nawierzchni wokół huśtawki warstwą żwiru. Zakres zamówienia przedstawiono w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 75
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji i rękojmi na urządzenia [m-ce]
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)