Sukcesywana dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych (2 części zamówienia) do siedziby Zamawiającego

Publication date 2020-08-24
End date 2020-08-31 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczne artykuły i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577142-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 441110001, 316800006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5998b1d2-60d4-4b0c-8985-eadf918b028f
Biuletyn 577142-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki
Regon 37902000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pożaryskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-703
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 112 52 05,
Zamawiajacy fax 22 112 54 44
Zamawiajacy email iel@iel.waw.pl,
Adres strony url https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe-art-4-pkt-8-oraz-art-4d-ust-1-pkt-1-ustawy-pzp.htm
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Sieci Badawczej Łukasiewicz
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/zapytania-ofertowe-art-4-pkt-8-oraz-art-4d-ust-1-pkt-1-ustawy-pzp.htm
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne iel@iel.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywana dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych (2 części zamówienia) do siedziby Zamawiającego
Numer referencyjny ZPI.2612.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 120000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia w wysokości odpowiednio: w zakresie Części zamówienia nr 1 – 80 000 złotych netto, w zakresie Części nr 2 – 40 000 złotych netto, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania terminów pośrednich: 1) realizacja zamówienia cząstkowego – do 5 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia (ostateczny termin realizacji zamówienia będzie zgodny z deklaracją Wykonawcy złożoną w treści formularza ofertowego) 2) realizacja zamówienia pilnego – do 24 godzin po potwierdzeniu dostępności zamawianego asortymentu; 3) wymiana wadliwego lub niezgodnego z treścią zamówienia asortymentu – do dwóch dni roboczych od dnia przekazania informacji o niezgodności.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy dotyczące: 1) zmiany parametrów materiałów zaoferowanych w ofercie formularzu asortymentowo - cenowym, w szczególności w zakresie zmiany wielkości opakowań w przypadku braku dostępności lub zmiany sposobu produkcji, pod warunkiem zachowania wymaganej ilości i wartości zamówionego asortymentu, zmiany typu oferowanego asortymentu. 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, 3) innych warunków umowy, które należy zmienić, a których zmiany nie można było przewidzieć na etapie przygotowania lub prowadzenia postępowania czy też w dniu zawarcia umowy, w szczególności działania Siły Wyższej
IV 4 4 data 2020-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część zamówienia nr 1 – materiały budowlane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia w wysokości – 80 000 złotych netto
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów budowlanych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2a do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część zamówienia nr 2 – materiały elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31680000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia w wysokości – 40 000 złotych netto
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów elektrycznych wymienionych w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do zapytania ofertowego, w którym Zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). Podane ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innego asortymentu niż wyszczególniony w załączniku nr 2b do zapytania ofertowego, po uprzednim potwierdzeniu dostępności na magazynie i z zastosowaniem stałego upustu cenowego od cen detalicznych w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę.
  

Criterion

Kryteria Upust cenowy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)