Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie

Publication date 2020-08-24
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577424-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera załacznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30eae88c-1787-4a8a-813d-5c2c9e885056
Biuletyn 577424-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 40412890000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 076 74-63-400
Zamawiajacy fax 076 74-63-401
Zamawiajacy email mops@mops.lubin.pl
Adres strony url www.bip.mops.lubin.pl
Adres strony internetowej narzedzia j.w
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mops.lubin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mops.lubin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie
Numer referencyjny OA.3301-3/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na 1 zadanie lub kilka lub wszystkie zadania.
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera załacznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 68670,00
Data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w pkt 2 ppkt 3, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw (rozumianym jako realizacja jednorazowej dostawy lub realizacji całej umowy) dla każdego zadania osobno, o którym mowa w Części IV pkt. 4 odpowiadający przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż: a) dla Zad. I. 200,00 zł b) dla Zad. II. 200,00 zł c) dla Zad. III. 200,00 zł d) dla Zad. IV. 200,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 2) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 3) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w ppkt 1 i 2 proporcjonalne o zakres tych zmian, 4) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA WYROBÓW PIEKARSKICH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6270,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA TŁUSZCZY, NABIAŁU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29620,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA MIĘS I WĘDLIN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25130,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA RYB MROŻONYCH , SUROWYCH, WEDZONYCH, PUSZKOWANYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7650,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOSCI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)