GuidZP400 |
91a776e5-b98d-4648-8cc8-8a98a7388710
|
Biuletyn |
577380-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
|
Regon |
67099777300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śniadeckiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lipsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
483 783 500
|
Zamawiajacy fax |
483 783 663
|
Zamawiajacy email |
1400081@zoz.org.pl
|
Adres strony url |
www.szpitallipsko.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane z projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 ( RPO WM 2014-2020 ). Dane projektu: Numer i nazwa Osi Priorytetowej RPO WM: VI Jakość życia Numer i nazwa Działania w ramach Osi Priorytetowej RPO WM 2014 – 2020: 6.1 Infrastruktura ochrony zdrowia Tytuł projektu: „Doposażenie placówek Szpitala w specjalistyczny sprzęt medyczny służący poprawie jakości usług oraz diagnozowaniu i leczeniu schorzeń zgodnie z Policy Paper".
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpitallipsko.pl/?page_id=4101#1512988281458-3-9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpitallipsko.pl/?page_id=4101#1512988281458-3-9
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
NA DOSTAWĘ PLATFORMY SENSOMETRYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU PT. DOPOSAŻENIE PLACÓWEK SZPITALA W SPECJALISTYCZNY SPRZĘT MEDYCZNY SŁUŻĄCY POPRAWIE JAKOSCI USŁUG ORAZ DIAGNOZOWANIU I LECZENIU SCHORZEŃ ZGODNIE Z POLICY PAPER
|
Numer referencyjny |
ZPU/07/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa platformy sensometrycznej dla potrzeb pracowni rehabilitacyjnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu minimalnych i punktowanych parametrów (załącznik numer 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty jako jej część należy dołączyć:
a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
b. wypełniony formularz minimalnych i punktowanych parametrów technicznych – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
d. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, w tym:
- deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ).
- jeżeli urządzenie jest wyrobem medycznym: aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu ( np. zaświadczenie o wpisie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania ).
e. dokładne opisy ( prospekty, fotografie, ulotki lub katalogi producenta ) potwierdzające parametry oferowanych urządzeń - w języku polskim lub tłumaczone na język polski.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie:
a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu;
b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia;
c) Wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wydłużenie okresu gwarancji;
d) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności wskazanych w Umowie;
2. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron.
|
IV 4 4 data |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|