Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.

Publication date 2020-08-24
End date 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Krzesła,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Kawa, herbata i podobne produkty,
  • Worki i torby,
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577141-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301251105, 301976301, 398000000, 189300007, 314400002, 302372001, 391120000, 158600004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0deb7eee-64be-4c31-aced-36d8b00516d9
Biuletyn 577141-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
Regon 00030863700000
Zamawiajacy adres ulica Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Mielec
Zamawiajacy kod pocztowy 39-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 177 800 146,
Zamawiajacy fax 177 800 146
Zamawiajacy email przetargi@szpital.mielec.pl,
Adres strony url www.szpital.mielec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
Numer referencyjny SzP.ZP.271.70.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę tonerów i tuszy, artykułów papierniczych i biurowych, środków czystości, worków foliowych, baterii, kabli komputerowych, krzeseł biurowych, kawy, herbaty i cukru.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postepowaniu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca przedłoży: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postepowaniu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego, złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty: a) oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo dla tego typu asortymentu (Załącznik nr 5 do SIWZ)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego • zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie c. zostały spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: • na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a) • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców e. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP f. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu, b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian; f) w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tonery, tusze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Bęben Brother DR2200 12000 szt 6 2 Bęben do drukarki Samsung MLTR116 9000 szt 2 3 Bęben do drukarki Ricoh 4510 DN 20000 szt 8 4 Bęben Brother DR-3100 czarny 860 szt 2 5 Tusz HP 901czarny CC653A 200 szt 4 6 Tusz HP 901 kolor CC656A 360 szt 1 7 Tusz HP 301 XL czarny CH563EE 480 szt 1 8 Tusz HP 301 XL kolor CH564EE 1045 szt 1 9 Tusz HP 650 czarny CZ101AE 360 szt 15 10 Tusz HP 650 kolor CZ102AE 200 szt 15 11 Tusz HP 704 kolor CN693AE 200 szt 1 12 Tusz HP 652 kolorowy 200 szt 24 13 Tusz HP 652 czarny 360 szt 20 14 Tusz Epson light magenta PJIC3 1 000 szt 4 15 Tusz Epson cyan PJIC1 1 000 szt 4 16 Tusz Epson magenta PJIC4 1 000 szt 4 17 Tusz Epson light cyan PJIC2 1 000 szt 4 18 Tusz Epson yellow PJIC5 1 000 szt 4 19 Tusz Epson black PJIC6 1 000 szt 6 20 Tusz Epson EP1281 225 szt 1 21 Toner Brother TN 3130, czarny 3 500 szt 2 22 Toner Brother TN-2210, czarny 1 200 szt 10 23 Toner Brother HL-2130 1 000 szt 2 24 Toner Brother TN 1030 1 000 szt 8 25 Toner Brother BT 2010 2 600 szt 6 26 Toner HP CE278A 2 100 szt 4 27 Toner HP 17A 2 100 szt 2 28 Toner HP 36A czarny CB436A 2 000 szt 8 29 Toner HP 124 czarny Q6000A 2 500 szt 2 30 Toner HP 124 cyan Q6001A 2 500 szt 2 31 Toner HP 124 yellow Q6002A 2 500 szt 2 32 Toner HP 124 magenta Q6003A 2 500 szt 2 33 Toner HP 78A czarny CE278A 2 100 szt 3 34 Toner HP 85A czarny CE285 1 600 szt 40 35 Toner HP 312X czarny CF380X 4 400 szt 8 36 Toner HP 312A Cyan CF381A 2 700 szt 4 37 Toner HP 312 Yellow CF382A 2 700 szt 4 38 Toner HP 312 Magenta CF383A 2 700 szt 4 39 Toner HP 12A czarny Q2612A 2 000 szt 25 40 Toner do drukarki HP 400 M426, M402 czarny CF226X 9 000 szt 120 41 Toner HP CF 287X 18 000 szt 5 42 Toner Konica 7145 czarny TN-401 29 000 szt 3 43 Toner Minolta czarny TN-511 30 000 szt 2 44 Toner Minolta 1710-566-002 TN 401 3 000 szt 1 45 Toner OKI czarnyB721 18 000 szt 10 46 Toner OKI czarnyB411 B431 3 000 szt 10 47 Toner Ricoh 3353 2220D 11 000 szt 2 48 Toner Ricoh C4503 czarny 841853 33 000 szt 10 49 Toner Ricoh C4503 żółty 841854 22 500 szt 5 50 Toner Ricoh C4503 magenta 841855 22 500 szt 5 51 Toner Ricoh C4503 cyan 841856 22 500 szt 5 52 Toner Ricoh Aficio Sp 4510 dn czarny 407340 TN3600BK 6 000 szt 7 53 Toner Samsung czarny MLT-D116L 3 000 szt 3 54 Toner Brother2421 15 000 szt 1 55 Toner Samsung czarny MLT-D111 1 000 szt 1 56 Toner Xerox czarny 3320 106R02306 11 000 szt 70 57 Toner Xerox czarny 3025,3020,106R02773 1 500 szt 10 58 Toner Xerox czarny 3325 i 3315 106R02312 11 000 szt 10 59 Toner HPMFP M428 M404DN fdn HP 59X 10 000 szt 30 60 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x Yellow 7 500 szt 2 61 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x MAGENTA 7 500 szt 2 62 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x CYAN 7 500 szt 2 63 Toner HP LJ ro MFP M 479 fwd 415 x BLACK 7 500 szt 2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Różne artykuły papiernicze i biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Antyrama 21*30 plexa szt 10 2 Ceny na rolce szer. 4 cm żółte szt 30 3 Cienkopis czarny 0,4mm szt 20 4 Datownik automatyczny szt 20 5 Długopis Pentel BK77 lub równoważny, 0,27 mm, wymienialy wkład /niebieski, zielony, czerwony, czarny/ szt 200 6 Długopis Solidly lub równoważny automatyczny z cienkim wkładem 0,5mm /niebieski, zielony, czerwony, czarny/ szt 50 7 Długopis BIC orange lub równoważny, wentylowana skuwka, kulka pisząca z węglika wolframu, atrament na bazie oleju trwały i wodoodporny szybkoschnący, zakończenie i wentylowana skuwka w kolorze tuszu /niebieski, zielony, czerwony, czarny/ szt 900 8 Długopis żelowy /czarny, niebieski/ 0,3 mm szt 100 9 Długopis samoprzylepny na łańcuszku szt 30 10 Dratwa 10g szara szt 2 11 Dziennik korespondencyjny A4 96k. szt 20 12 Dziurkacz biurowy do 32 kartek szt 10 13 Etykieta A4 210*297 Gran/Eme 27 lub równoważna p.100 kpl 2 14 Etykieta samoprzylepna uniwersalna 105x74, 8 etykiet na 1 arkusz p.100 op 10 15 Etykieta samoprzylepna A4 30 etykiet 70x29,7mm szt 10 16 Etykieta termiczna 40*27mm/1000 szt 120 17 Folia aluminiowa 20m szt 16 18 Folia do laminowania A4 80mic p.100 op 5 19 Folia A4 100 mic. p.100 op 1 20 Folia A3 100 mic. p. 100 op 1 21 Folia A5 100 mic. p. 100 op 1 22 Folia A5 80 mic. op 1 23 Folia do palet stretch 1,5 kg, 23 um, szer. 50 cm szt 5 24 Gąbka do tablic suchościeralnych ścieracz szt 4 25 Grzbiet do bind. 10mm p.100 różne kolory op 1 26 Grzbiet do bind. 12,5mm p.100 różne kolory op 1 27 Grzbiet do bind. 14mm p.100 różne kolory op 2 28 Grzbiet do bind. 16mm p.100 różne kolory op 2 29 Grzbiet do bind. 19mm p.100 różne kolory op 2 30 Grzbiet do bind. 22mm p.100 różne kolory op 2 31 Grzbiet do bind. 32mm p.100 różne kolory op 1 32 Grzbiety zaciskowe 40-120 kartek op. 25 szt op. 2 33 Grzbiety zaciskowe 80kartek op. 25 szt op. 1 34 Grzbiety zaciskowe 30kartek op. 100 szt op. 2 35 Grzbiety zaciskowe 60 kartek op. 100szt op. 1 36 Gumka S-20 Factis lub równoważna, duża, syntetyczna chlebowa guma do mazania, w opakowaniu ochronnym szt 30 37 Gumki recepturki średnica 60 mm 1 op = 1 kg op 5 38 Identyfikator z klipsem ID2 szt 200 39 Kalendarz trójdzielny szt 30 40 Kalendarz książkowy A4 (jeden dzień na jednej stronie) szt 10 41 Kalendarz książkowy A5 (jeden dzień na jednej stronie) szt 10 42 Kalkulator Citizen SDC-810BN lub równoważny: z wyświetlaczem o stałym kącie nachylenia. Kalkulator zasilany baterią oraz baterią słoneczną. Dodatkowo kalkulator posiada funkcję automatycznego wyłączania, przycisk procenty, przycisk z podwójnym zerem i trzy przyciski pamięci szt 10 43 Kalkulator Casio DM-1200TE Kalkulator Casio DM 1200 TM lub równoważny: wyposażony w funkcję przeliczania wartości walutowych i liczbowych oraz funkcję obliczeń podatkowych - posiada metalizowaną obudowę - funkcja cofania ostatniego znaku szt 5 44 Kartka okolicznościowa (różne rodzaje) szt 20 45 Kartki samoprzylepne.76*76 żółte szt 250 46 Karton A4 250g biały ark 1 000 47 Karton kolor B2 150g-160g szt 5 48 Kasetka na pieniądze mała szt 1 49 Kasetka na pieniądze duża szt 1 50 Klawiatura USB szt 10 51 Klej guma arabska szt 10 52 Klej w sztyfcie (zawierający substancję zwaną PVP, pozbawiony substancji toksycznych) 15g, niebrudzący, zmywalny, bezwonny, bezbarwny szt 30 53 Klej w sztyfcie (zawierający substancję zwaną PVP, pozbawiony substancji toksycznych) 22g, niebrudzący, zmywalny, bezwonny, bezbarwny szt 20 54 Klip A4 deska z zaciskiem sprężynowym mix kolorów szt 60 55 Klip A4 teczka z zaciskiem sprężynowym mix kolorów szt 60 56 Klip do akt 15mm p.12 op 10 57 Klip do akt 32mm P.12 op 10 58 Koperta B-5 biała sk. p.50 op 100 59 Koperta B-5 biała sk. p.100 kpl 50 60 Koperta B-5 brąz nk. p.100 kpl 120 61 Koperta B-5 brąz sk. p.50 kpl 110 62 Koperta C-4 biała sk. p.50 (2*25) kpl 40 63 Koperta C-4 brąz sk. p.50 (2*25) kpl 30 64 Koperta C4 brąz roz. bok p.100 kpl 15 65 Koperta C5 biała 162x229mm sk p.50 kpl 20 66 Koperta C-6 biała sk. p.100 kpl 30 67 Koperta C-6 biała sk. p.50 kpl 80 68 Koperta E-4 brąz sk. p.100 kpl 15 69 Koperta na CD biała z okienkiem szt 15 000 70 Koperta długa biała szt 50 71 Koperta dł. Krem HK 120gr p.25 op 4 72 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 11 110*165 szt 10 73 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 12 120*215 szt 10 74 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 13 155*22 szt 10 75 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 18 270*360 szt 10 76 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 19 295*430 szt 10 77 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 14 200*275 szt 10 78 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 15 225*265 szt 10 79 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 16 240*350 szt 10 80 Koperta powietrzna przeznaczona do korespondencji wymagającej zabezpieczenia typ 17 245*340 szt 10 81 Korektor w długopisie 7ml metalowa końcówka szt 70 82 Korektor w taśmie Pentel 5.0mm*12m lub równoważny szt 160 83 Kostka kolorowa klejona 9x9x7cm szt 20 84 Kostka biała nieklejona 9x9x7cm szt 20 85 Koszulka A4 p.100 groszkowa op 300 86 Koszulki małe A5 p.100 groszkowe op 50 87 Kubek biały 200 p.100 op 80 88 Kubek przeźr. 0,3L p.50 kpl 15 89 Linijka 20cm szt 10 90 Linijka 30cm szt 10 91 Linijka 50cm szt. 4 92 Linijka 100cm szt. 1 93 Listwa (grzbiet) wsuwany 1-100 kartek op. 50 szt op. 2 94 Listwa (grzbiet) wsuwany 1-20 kartek op. 50 szt op. 2 95 Listwa (grzbiet) wsuwany 1-50 kartek op. 50 szt op 1 96 Magnesy do tablic p.12 op 10 97 Mata pod mysz szt 10 98 Mata pod mysz z poduszką na nadgarstek szt 4 99 Marker N60/N50 pentel lub równoważny, wodoodporny różne kolory, końcówka okrągła lub ścięta, obudowa aluminiowa szt 800 100 Marker permanentny okrągła końcówka szt 160 101 Marker permanentny czerwony szt 40 102 Marker olej biały szt 4 103 Marker olej czarny szt. 30 104 Mazaki ścieralne różne kolory szt 140 105 Mysz bezprzewodowa szt 20 106 Niszczarka do dokumentów biurowa HSM Shredstar X8 lub równoważna: Funkcja automatycznego wycofania • Oddzielny mechanizm tnący płyty CD z pojemnikiem na ścinki • Cicha praca urządzenia max. 58 db • Wyświetlacz LED informuje o stanie urządzenia: zasilanie, przeciążenie, przegrzanie. • Fotokomórka automatycznie uruchamiająca i wyłączająca urządzenie. • Wskaźnik poziomu napełnienia kosza • Zdejmowana górna część obudowy umożliwiająca opróżnianie kosza Rodzaj cięcia: Cięcie na ścinki Wydajność cięcia w arkuszach min. 80g/m² 8 Niszczone materiał: papier, karta kredytowa, CD/DVD, zszywki, spinacze do papieru, Pojemność kosza 18 l +/- 2 l Szybkość cięcia min. 35 mm/s Wydajność na godzinę min. 8 kg Szerokość cięcia max. 4.5 mm Długość ścinka max. 30 mm szt 10 107 Notesiki samoprzylepne 51x38 szt 50 108 Nożyczki 21cm szt 20 109 Nożyczki 15cm szt 15 110 Nożyk do tapet mały N01 szt 10 111 Nożyk do tapet duży N02 szt 10 112 Ofertówka A4 sztywna przeźroczysta szt 150 113 Obwoluta A4 PP do grzbietów zaciskowych różne kolory op. 10 szt szt. 30 114 Obwoluta PP do grzbietów zaciskowych z polipropylenu szt. 20 115 Okładka do bindowania wierzch (folia) 0,2 P.100 op 8 116 Ołówek BIC Evolution 655 ECO z gumką lub równoważny wykonany z żywicy syntetycznej, charakteryzujący się wysoką elastycznością, grafit HB o średnicy 2,3mm, niełamiący szt 100 117 Ołówek automatyczny PD305T 0,5mm lub równoważny szt 20 118 Papier samokopiujący CFB A2 biały (pocięty na format A4) ryz 4 119 Papier xero Pollux lub równoważny do drukarek atramentowych, laserowych, kopiarek i urządzeń typu fax, A3, 80g/m2 , biały, białość min. CIE 161, ryz 150 120 Papier xero A4 80g/m2 różne kolory ryz 20 121 Papier xero Pollux lub równoważny do drukarek atramentowych, laserowych, kopiarek i urządzeń typu fax, A4 80g/m2 , biały, białość min. CIE 161, ryz 3 200 122 Papier Pol A4 Laser 160g p.250 lub równoważny op 10 123 Papier Pol A4 Laser 250g p.250 lub równoważny ryz 20 124 Papier satynowany 4 cc A4 Laser 280 g lub równoważny, p.200 ryz 5 125 Papier satynowany 4 cc A4 Laser 250 g lub równoważny, p.200 ryz 5 126 Papier A4 Laser 120g lub równoważny, p. 500 ryza 50 127 Papier A4 Laser 200g lub równoważny, p. 250 op 1 128 Papier A4 Laser 280g lub równoważny, p. 125 op 1 129 Papier color copy mondi 300g lub równoważny. p. 125 op. 1 130 Papier półpergaminowy biały 70x100 kg 17 131 Patyczki do szaszłyków dł 20 cm 1 op=50 szt. op 10 132 PenDrive 64 GB szt 10 133 Pianka do czyszczenia LCD TFT szt 2 134 Pinezki kolorowe tablicowe 200szt op 5 135 Płyta CD-R Esper lub równoważna. Koperta szt 40 136 Płyta CD-R Verbatim 700MB 80min lub równoważna szt 30 137 Płyta CD-R 700 MB Printable p.50 Verbatim lub równoważna kpl 340 138 Płyta DVD+RW/ 4.7GB Datex/Verbatim lub równoważna szt 100 139 Płyta DVD-R Printable 4,7 GB lub równoważna szt 2 000 140 Płyta DVD-R TDK slim lub równoważna szt 100 141 Pojemnik na długopisy ażurowy okrągły szt 10 142 Pojemnik na zużyty atrament szt 2 143 Półka na dokumenty dymna/przeźrocz. 33x25 wys.5,5 szt 30 144 Przekładki alfabetyczne do segregatora A4 kpl 10 145 Przybornik na biurko na kartki 90 x 90 szt 2 146 Reklamówka R20 44/90 p.50 kpl 200 147 Rolka faksowa 210mm*25m standard szt 2 148 Rolka termoczuła 57mmx25m szt 260 149 Rolka termiczna o wymiarach 57x15 szt 80 150 Rozszywacz do zszywek szt 10 151 Segregator A4 marmurek 80mm szt 1 350 152 Segregator A5/70 zwykły czarny szt 10 153 Segregator A5/70 zwykły czerwony szt 10 154 Segregator A5/70 zwykły niebieski szt 10 155 Segregator A5/70 zwykły zielony szt 10 156 Segregator A5/70 zwykły żółty szt 40 157 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 czarny szt 15 158 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 czerwony szt 20 159 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 niebieski szt 110 160 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 zielony szt 20 161 Segregator Esselte lub równoważny A4/50 żółty szt 20 162 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik czarny szt 20 163 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik czerwony szt 60 164 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik niebieski szt 200 165 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik zielony szt 30 166 Segregator Esselte lub równoważny A4/70 plastik żółty szt 30 167 Segregator Esselte lub równoważny A4 na 4 kółka 14459 4RL/25 mm szt 20 168 Skoroszyt zaciskowy A4 1-30 kartek szt. 100 169 Skoroszyt papierowy szt 10 170 Skoroszyt z perforacją na grzbiecie do wpięcia w segregator plastik szt 850 171 Skorowidz A4 twarda oprawa 96k szt 4 172 Skorowidz A-5 twarda oprawa szt 6 173 Spinacz krzyżowy 41mm R-50 op 10 174 Spinacz biurowy mały 25mm/28mm szt 200 175 Spód karton kolor p.100 do bindowania kpl 10 176 Sprężone powietrze w spray poj. 400ml. szt 3 177 System harm. 32 kieszenie szt 4 178 System harm. 24 kieszenie szt 2 179 Serwetki białe trójwarstwowe 150x150mm op=200szt op 10 180 Świeczki małe wkłady - podgrzewacze kolor biały bez zapachu 1 op = 100 szt. op 2 181 Tablica korkowa 40*60 drew. szt 5 182 Tablica korkowa 80*100 drew. szt 4 183 Tablica magnetyczna 90 x 60 szt 5 184 Taśma brązowa 46*66 Tesa lub równoważna, kauczuk szt 20 185 Taśma dwustronna 50*10 szt 15 186 Taśma Epson ERC 28 lub równoważna szt 10 187 Taśma maskująca 50mm szt 5 188 Taśma maskująca 25mm szt 10 189 Taśma piankowa montażowa Scotch lub równoważna, 19 mm x 1,5 m szt 2 190 Taśma przeźroczysta biurowa18mmx30m zestaw 8 szt kpl 30 191 Taśma samoprzylepna scotch lub równoważna, wym.19mmx33m szt. 4 192 Taśma samoprzylepna bezbarwna 48*50 akryl szt 8 193 Taśma szara TESA lub równoważna, akryl 48mm*46 szt 20 194 Teczka do akt osobowych A4 segregator szt 100 195 Teczka do podpisu A4 ELBA lub równoważna szt 4 196 Teczka karton wiązana 250g kolor biały szt 200 197 Teczka plastikowa na dwie gumki szt 100 198 Teczka plastikowa wiązana A4 mix kolorów szt 110 199 Teczka skrzydłowa FCK 4cm 2 rzepy szt 10 200 Teczka z gumką kolorowa szt 150 201 Telefon bezprzewodowy 1 słuchawka z funkcją CLIP (pamięć 10 ostatnio wybranych numerów i rejestracja numerów przychodzących) szt 30 202 Telefon bezprzewodowy 2 słuchawki z funkcją CLIP szt 10 203 Temperówka metalowa pojedyncza mała szt 20 204 Torebki strunowe 80*120 p.100 op 2 205 Torebki strunowe 120*180 p.100 op 2 206 Torebki strunowe 160*220 p.100 op 70 207 Torebki strunowe 200*300 p.100 op 10 208 Torebki strunowe 320*230 p.100 op 10 209 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, czarny szt 20 210 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, czerwony szt 20 211 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, niebieski szt 2 212 Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, buteleczka 25ml z końcówką ułatwiającą nasączenie, nakrętka w kolorze tuszu, zielony szt 2 213 Wąsy do akt 25szt 6901 Durabl lub równoważne op 10 214 Wkłady do długopisów A131 szt 10 215 Wkład do ołówka, grafity 0,5 Pentel, fiolki szt 10 216 Zakreślacz ścięta końcówka 1-5mm różne kolory szt 150 217 Zapalniczka J25 mini szt 20 218 Zeszyt A4 60k kratka miękka oprawa szt 30 219 Zeszyt A4 96k kratka twarda oprawa szt 50 220 Zeszyt A4 200k kratka twarda oprawa szt 40 221 Zeszyt A5 16k kratka szt 10 222 Zeszyt A5 32k kratka szt 60 223 Zeszyt A5 60k kratka szt 40 224 Zeszyt A5 80k kratka szt 50 225 Brulion A5 96k kratka szyty, twarda oprawa szt 50 226 Brulion B5 160k kratka twarda oprawa szt 5 227 Zszywacz biurowy dł. 10 cm do zszywek 24/6 szt 70 228 Zszywacz elektryczny szt 4 229 Zszywki kompatybilne do zszywacza elektrycznego z poz. 228 op 40 230 Zszywki 3/8 do 30-50 stron op 10 231 Zszywki Rapid 66/6 lub równoważne op 1 232 Zszywki Rapid 66/8 lub równoważne op 1 233 Zszywki biurowe 24/6 kompatybilne z zszywaczem z poz. 227 p.1000 op 400 234 Zszywki STANLEY 1,000 10 mm lub równoważne op 2 235 Zszywki STANLEY 1,000 12 mm lub równoważne op 1 236 Zszywki małe op 4 237 Zwilżacz do palców glicerynowy 20ml szt 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Proszek do szorowania powierzchni IZO 0,5 kg lub równoważny, proszek do czyszczenia bardzo trudnych zabrudzeń i plam, do szorowania urządzeń sanitarnych, a także garnków, zlewów, nierysujący powierzchni szt 480 2 Płyn do mycia podłóg Ajax lub równoważny 1L kwiatowy lub bezzapachowy szt 30 3 Żel 500ml do łazienek, do wc szt 55 4 Mleczko do urządzeń sanitarnych 500ml szt 70 5 Płyn do WC poj.max do 1250ml zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący 24H ,zabijający bakterie, wirusy, grzyby, wirus grypy typu H1N1,usuwający 99,999% bakterii, substancja czynna – podchloryn sodu szt 15 6 Gąbka-zmywak z jedną ze stron nieco bardziej szorstka do mycia wszystkich rodzajów naczyń oraz kuchennych powierzchni pak. po 10 szt. op. 70 7 Krem do golenia poj. od 65 ml – 100ml szt 30 8 Krem do rąk glicerynowy poj. 100 ml szt 140 9 Płyn do mycia naczyń Ludwik lub równoważny, o gęstej konsystencji, wysoka zdolność do emulgowania tłuszczów, mycie naczyń zarówno w ciepłej jak i zimnej wodzie, skład: 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, poj. 1L szt 25 10 Mleczko Cif lub równoważne, uniwersalne i nierysujące powierzchni, poj. 500 ml szt 2 11 Maszynka do golenia 1 x uż szt 1 550 12 Mydło toaletowe do rąk w kostce 90g – 100 g szt 10 13 Mydło szare w płynie, pojemnik z pompką 500g op 85 14 Mydło w płynie poj. 5L szt 10 15 Odkamieniacz do czajnika szt 10 16 Odświeżacz powietrza. Spray mix zapachów, poj. 300 ml szt 150 17 Papier toaletowy szary 2-warstwowy rol 260 18 Pasta BHP 500g szt 10 19 Płyn do mycia naczyń 1L szt 170 20 Płyn do mycia naczyń 5L szt 40 21 Płyn do mycia szyb poj. Od 750 ml- 1000 ml zapas szt 6 22 Proszek do prania/ małe opakowanie poj. 400g szt 14 23 Prześcieradło jednorazowe.50cm*80m zielone nieprzemakalne szt 1 290 24 Prześcieradło jednorazowe.50cm*80m białe szt 230 25 Preparat na mole zawieszka szt 3 26 Ręcznik składany zielony/sz 200 skł kpl 1 000 27 Ręczniki kuchenny papierowy, biały dwuwarstwowy 1 kpl=2 rol. kpl 1 600 28 Rękawice gumowe grube nr 9 par 5 29 Ścierka mikrofibra 100% 35x35,5, +/-5cm szt 900 30 Żyletki p.5 kpl 50 31 MOP bawełniany płaski 40 cm na klips szt 5 32 MOP bawełniany 40 cm z 2 kieszeniami szt 20
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Worki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Buty foliowe p.100 op. 20 2 Worki foliowe czarne 35L op. 40 3 Worki foliowe 30L 50*60 czarne op. 10 4 Worki foliowe 150/160L czarne op. 650 5 Worki foliowe 60L czarne op. 120 6 Worki foliowe 120L czarne op. 150 7 Worki foliowe LDPE gruba folia 60L czarne op. 190 8 Worki foliowe 60L 60*80 czerwone op. 40 9 Worki foliowe 120L 70*110 czerwone op. 30 10 Worki foliowe 160L niebieskie op. 100 11 Worki foliowe 60L niebieskie op. 10 12 Worki foliowe 60L przeźroczysty op. 10
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Baterie i akumulatorki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Bateria CR2032 p.2 kpl 30 2 Bateria LR44 p.1 szt 4 3 Bateria LR03 p. 4 alkal. kpl 180 4 Bateria LR6 p. 4 alkal. kpl 520 5 Bateria R14 p.2 kpl 480 6 Bateria R9 6F22 alkal. szt 20 7 Akumulator R03 szt 20 8 Akumulator R6 2450 p.2 kpl 4
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kable komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 3 metrów, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps. do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 30 2 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 2 metrów, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps. do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 40 3 Kabel komputerowy, nieekranowany, sieciowy kategorii 5e o długości 1 metr, zakończony po obu stronach wtykiem RJ-45 w kolorze szarym. Specyfikacja kabla zgodna z EIA/TIA 56813. Przeznaczony do transferu 10/100/100 Mbps.do podłączania urządzeń z interfejsem sieciowym (komputerów PC, laptopów, sprzętu RTV) do Internetu/lokalnych sieci komputerowych LAN. szt 50
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Krzesło biurowe obrotowe z mechanizmem CPT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie, siedzisko o wymiarach: szerokość 440 mm, głębokość 395-420 mm, możliwość blokady kąta odchylenia oparcia w wybranej pozycji za pomocą śruby, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia za pomocą śruby, stałe, wygodne podłokietniki, podstawa stalowa z nakładkami z tworzywa sztucznego szt 20
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Kawa, herbata, cukier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Kawa średnio palona, mieszanka ziaren 100% Arabika - mielona 500g szt 14 2 Herbata expresowa czarna z naturalnym aromatem konfekcjonowana pojedynczo opakowanie po 100 szt. /Lipton lub równoważna szt 14 3 Herbata owocowa expresowa konfekcjonowana pojedynczo /op=20szt szt 24 4 Cukier klasyczny biały o charakterystycznych kryształach i dobrej rozpuszczalności. 1op=1kg kg 12
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Krzesło biurowe obrotowe z mechanizmem CPT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Krzesło z siedziskiem z ekoskóra/skaj oparcie, siedzisko o wymiarach: szerokość 440 mm, głębokość 395-420 mm., możliwość blokady kąta odchylenia oparcia w wybranej pozycji za pomocą śruby, regulowana głębokość siedziska za pomocą śruby, regulowana wysokość krzesła, regulowana wysokość oparcia za pomocą śruby, stałe, wygodne podłokietniki, podstawa stalowa z nakładkami z tworzywa sztucznego szt 10
  

Criterion

Kryteria jakość materiałów eksploatacyjnych gr 1
Znaczenie 70,00
  
Kryteria najniższa cena gr 1
Znaczenie 30,00
  
Kryteria najniższa cena gr 2-9
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)