„ZAKUP SPRZĘTU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW Z ZAKRESU WIDEOCHIRURGII DO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE”

Publication date 2020-08-24
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Chełmno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577140-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów z zakresu wideochirurgii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Oferowany przedmiot zamówienia musi stanowić wyrób medyczny i musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.).
3.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ.
4.W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
5.Przez rozwiązanie równoważne zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dbc5f5b9-337c-42a0-a36c-7d012b7060d4
Biuletyn 577140-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31002500000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Rydygiera
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełmno
Zamawiajacy kod pocztowy 86-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 772 607
Zamawiajacy fax 566 772 710
Zamawiajacy email przetargi@zoz.chelmno.pl
Adres strony url www.zoz.chelmno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.chelmno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.chelmno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, ul. Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno, Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu „ZAKUP SPRZĘTU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW Z ZAKRESU WIDEOCHIRURGII DO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE”
Numer referencyjny 14/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów z zakresu wideochirurgii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi stanowić wyrób medyczny i musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.). 3.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ. 4.W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 5.Przez rozwiązanie równoważne zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiącego wyroby medyczne do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.). Dokumenty winny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, b) materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia w postaci katalogów, folderów, ulotek informacyjnych itp., potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów zamówienia ze stanem faktycznym oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez zamawiającego. Dokumenty winny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu oferty wg wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ. Do Formularza oferty należy załączyć dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ, tj.: 1)wypełnioną i podpisaną przez osobę upoważnioną specyfikację techniczną – załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (w oryginale); 3)w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia); 4)pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do działania w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. 2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 2 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Ze względów technicznych celem nadania ogłoszenia w sekcji III.3) zaznaczono oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera Projekt Umowy.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)