Zakup ( dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów

Publication date 2020-08-25
End date 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577652-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336900003, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup ( dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych. Zamówienie składa się z 18 pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90794ab6-ea50-4b88-b1be-b055a3445bfa
Biuletyn 577652-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28882800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Długa
Zamawiajacy adres numer domu 42371
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-848
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 549 121,
Zamawiajacy fax 618 529 472
Zamawiajacy email krzysztof.dambek@skpp.edu.pl,
Adres strony url www.skpp.edu.pl
Adres strony internetowej www.skpp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.skpp.edu.pl oraz www.platformazakupowa.pl/skpp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.skpp.edu.pl oraz www.platformazakupowa.pl/skpp
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z SIWZ - www.platformazakupowa.pl/skpp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, 61-848 Poznań, ul. Długa 1/2, Dział Zamówień Publicznych pokój 603
Nazwa nadana zamowieniu Zakup ( dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Numer referencyjny EZP/116/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup ( dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych. Zamówienie składa się z 18 pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który posiada uprawnienie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, na potwierdzenie spełnienia tego warunku przedłoży: zezwolenie (koncesja) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w stosunku do przedmiotu zamówienia(nie dotyczy wyrobów medycznych), zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku Wykonawca dostarczy na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z treścią SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który zrealizował min. dwie dostawy, których przedmiotem były produkty lecznicze, a w przypadku wyrobów medycznych - wyroby medyczne. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu dostaw produktów leczniczych , a w przypadku wyrobów medycznych - wyrobów medycznych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Wykaz zrealizowanych zamówień, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 Pzp warunki spełniają łącznie. W przypadku pkt 2) A/ jeden z wykonawców musi wykazać, że zrealizował min. 2 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza przedłoży dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane – na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zgodnie z SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza przedłoży dowody określające czy dokonane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ . Produkty lecznicze: Wykonawca posiadać musi pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP produktu leczniczego, wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (nie dotyczy leków sprowadzonych w ramach tzw. Importu docelowego). Na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 7. Wyroby medyczne: Wykonawca posiadać musi pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wyrobów medycznych, wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.Wyrób medyczny musi posiadać znak CE (jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej), obok znaku CE umieszcza się jej numer seryjny. Na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 7A.Wykonawca, przedłoży Zamawiającemu aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu po podpisaniu umowy, na jego żądanie.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 do SIWZ i wykaz przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 (tabela) zgodnie z wzorem. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego we wzorze załącznika nr 1 i 2 do SIWZ. 2) oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4 SIWZ 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W sytuacji, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę należy przedłożyć do dnia podpisania umowy. 5) Wykonawca do oferty dołączy oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i załącznik nr 5 dotyczący braku podstaw do wykluczenia. 6) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 10 do SIWZ Wykonawca dołączy do oferty. Wykonawca ponadto, przekaże Zamawiającemu: Wraz z ofertą Karty Charakterystyki produktu leczniczego (leku). Karta charakterystyki może być dostarczona na nośniku pamięci (np. płyta CD, płyta DVD, nośnik USB flash) lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w formie elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu dostawy przedmiotu umowy a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi , stanami epidemii i innymi okolicznościami uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji lub braków na polskim rynku objętych przedmiotem dostawy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, d) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy przedmiotu umowy nie wymienionego w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup przedmiotu umowy zamiennego, równoważnego (np. leki w zamiennych opakowaniach lub lek o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale jego cena nie może przewyższać ceny przedmiotu umowy podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie, b) zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych leków , wyrobów medycznych w większej ilości niż wymieniona Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy leków , wyrobów medycznych pozostałych asortymentów, c) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości asortymentu. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości leków , wyrobów medycznych określonych w umowie. d) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, e) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy a) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego wzrośnie, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia netto Wykonawcy. W takim przypadku cenna brutto nie zmieni się, zaś obniżeniu ulegnie wynagrodzenie netto Wykonawcy. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. b) w przypadku zmiany cen urzędowych leków na wyższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych wyższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny leków dostarczanych na podstawie niniejszej umowy mogą zostać podwyższone najwyżej do wysokości nowych hurtowych cen urzędowych. c) w przypadku zmiany cen urzędowych leków na niższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych niższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny leków dostarczanych na podstawie niniejszej umowy zostaną obniżone do poziomu nowych hurtowych cen urzędowych leków z dniem wprowadzenia tych cen. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je od dnia obowiązywania nowych cen. d) w przypadku objęcia leku będącego przedmiotem umowy refundacją na podstawie decyzji wydanej w oparciu o ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, cena zakupu leku będzie zgodna z tą ustawą, e) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika. Zgodnie z art. 142 ust. 5 pzp (umowa zawarta na okres powyżej 12 miesięcy)- zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (jak lit. b), 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 4)23) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 3.1 zmiany spowodowane zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie Wykonawcy ustalone zgodnie z § 7 ust. 1 i 2 Umowy ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do wzrostu kosztu wykonania zamówienia wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń brutto osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy czym Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia ma bezpośredni wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia, a) w celu dokonania zmian umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty: • potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia • określające stopień w jakim zmiana, o której mowa powyżej wpłynie na wysokość wynagrodzenia b) przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia c) zmiana wynagrodzenia wykonawcy, zgodnie z powyższymi zapisami nastąpi od dnia • wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub • złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego powyżej 3.2 zmiany spowodowane zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie Wykonawcy ustalone zgodnie z § 7 ust. 1 i 2 Umowy ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do wzrostu kosztu wykonania zamówienia wynikającego ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że zmiana tych zasad ma bezpośredni wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3 zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego. 5. Zmiany są dopuszczalne, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy. 6. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian wymienionych w § 5 ust. 3 lit. b, c i d, które będą skuteczne z mocy prawa, z dniem wprowadzenia nowych cen urzędowych. Zmiany wymagają uzyskania zgody Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup ( dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Spirytus
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Vincristinum
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Alprazolamum o różnych dawkach
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Paracetamolum
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Glycerolum
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Glucosum
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Benzocaium
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Hydrocortisonum
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Adeps lanae (Lanolina)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Morphini hydrochloridum
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Neomycini sulfas
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Lactosum monohydricum
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Thymolum
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Vaselinum
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Vaselinum - różne dawki
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Folia chirurgiczna jałowa - o różnych rozmiarach
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Folia chirurgiczna jałowa
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) produktów leczniczych, substancji recepturowych oraz środków opatrunkowych - 18 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pałeczka do wymazów
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)