Dostawa laptopów oraz monitorów dla Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego sp. z o.o. w Toruniu

Publication date 2020-08-25
End date 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577791-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 29 sztuk laptopów oraz 29 sztuk monitorów do siedziby Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu oraz oprogramowania, które pochodzą z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowaną dostawą w ramach niniejszego zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu objętego 36-cio miesięczną gwarancją Next Business Day.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82480bc1-3904-45ab-99f3-6e485c8a91af
Biuletyn 577791-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Toruniu
Regon 87172344500000
Zamawiajacy adres ulica Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 475 62 90, 605196164
Zamawiajacy fax 56 622 71 62
Zamawiajacy email a.witkowska@kpfp.org.pl, s.zurawski@kpfp.org.pl
Adres strony url https://kpfp.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Fundusz Wsparcia Inwestycyjnego” RPKP.01.06.02-04-0001/20,„Granty na kapitał obrotowy dla mikro i małych przedsiębiorstw” RPKP.01.06.02-04-0002/20
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.kpfp.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Dostarczenie dokumentacji z zachowaniem formy pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Sienkiewicza 38, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów oraz monitorów dla Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego sp. z o.o. w Toruniu
Numer referencyjny BZ.382.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 29 sztuk laptopów oraz 29 sztuk monitorów do siedziby Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu oraz oprogramowania, które pochodzą z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowaną dostawą w ramach niniejszego zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania sprzętu objętego 36-cio miesięczną gwarancją Next Business Day.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, sposób należyty, dwie dostawy, z których każda miała za przedmiot sprzęt komputerowy lub informatyczny o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda z tych dostaw.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Opis parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw – należy złożyć na osobnym druku (Załącznik nr 4 do SIWZ), wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz dostaw winien potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w treści Rozdziału 8 ust. 2 - 4 SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamiesz-cza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zaso-by, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwier-dzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca - jeżeli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie na zasadach określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy. 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a. uwarunkowań organizacyjno-technicznych leżących po stronie Zamawiającego, b. uwarunkowań formalno-prawnych, c. z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) jeżeli zmiana terminu będzie zależna od Zamawiającego i wynikała będzie z jego uzasadnionych potrzeb. 2) jeżeli zmiana dotyczyć będzie zmiany sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 0,60
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 0,40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)