Sukcesywne dostawy nabiału II

Publication date 2020-08-25
End date 2020-09-02 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577674-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału II.
Zad. 1 – Nabiał - 12 poz. asort. w różnych ilościach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 04d3aa57-7eda-46ee-8c76-59ea9be4597a
Biuletyn 577674-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Regon 31468400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Monte Cassino
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 16 677 52 77,
Zamawiajacy fax 166 775 064
Zamawiajacy email dzp@wszp.pl,
Adres strony url www.wszp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wszp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wszp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty przesłane w formie pisemnej, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyślu
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy nabiału II
Numer referencyjny DZP/35/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału II. Zad. 1 – Nabiał - 12 poz. asort. w różnych ilościach.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: 1. Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Potwierdzona kopia dokumentu rejestracji lub zatwierdzenia podmiotu oferującego środki spożywcze przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub w przypadku produktów odzwierzęcych- właściwej Inspekcji Weterynaryjnej. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 4. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.bip.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postępowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Potwierdzona kopia dokumentu rejestracji lub zatwierdzenia podmiotu oferującego środki spożywcze przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub w przypadku produktów odzwierzęcych- właściwej Inspekcji Weterynaryjnej. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca oświadcza, że ceny jednostkowych netto w ciągu całego okresu trwania umowy są niezmienne 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a). zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b). zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; c). zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 2.2 możliwości wydłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a). nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji mniejszej ilości zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-09-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Zad. 1 – Nabiał 12 poz. asort. w różnych ilościach;
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)