GuidZP400 |
955bcab3-13d7-4cb6-8ef5-aeed228b4510
|
Biuletyn |
577046-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Pile
|
Regon |
12618200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 106 207
|
Zamawiajacy fax |
(067) 212 40 85
|
Zamawiajacy email |
wszpila@pi.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpila.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-pila.4bip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-pila.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rękawice diagnostyczne
|
Numer referencyjny |
FZP.V – 241/64/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Specjalistycznego w Pile im. Stanisława Staszica. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych lub oświadczenie o braku wymogu posiadania takiego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego świadectwa dopuszczającego do obrotu medycznego lub wpisu do rejestru wyrobów medycznych oraz udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego (Zał. nr 5 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenia wymienione w rozdziale 6 SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; – materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim; - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na niekorzyść Zamawiającego chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z mocy prawa. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz; b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu – przy zachowaniu jego parametrów; c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) dostarczeniu produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, w sytuacji gdy wystąpił przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy, o której mowa w ust. 2 może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|