Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka oraz przedszkola w Mrowli

Publication date 2020-08-25
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Gmina Świlcza
Miejscowość Świlcza
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577443-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391621006, 392200000, 397132108, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka oraz przedszkola w Mrowli.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
Oferty można składać na dowolną ilość części.
1. Część nr I Wyposażenie meble
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 39150000-8 Nazwa: Różne meble i wyposażenie
Kod: 39130000-2 Nazwa: Meble biurowe
Kod: 39161000-8 Nazwa: Meble przedszkolne
Kod: 45421153-1 Nazwa: Instalowanie zabudowanych mebli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr I przedstawia:
1) tabela 1a - wyposażenie do szatni żłobkowej oraz przedszkolnej,
2) tabela 1b - wyposażenie gabinetu dyrektora,
3) tabela 1c - wyposażenie sali żłobkowej nr 1,
4) tabela 1d - wyposażenie sali żłobkowej nr 2,
5) tabela 1e - wyposażenie sali przedszkolnej,
6) tabela 1 f - wyposażenie pomieszczenia socjalnego,
będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Część nr II Wyposażenie zabawki
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 39162100-6 Nazwa: Pomoce dydaktyczne
Kod: 39162110-9 Nazwa: Sprzęt dydaktyczny
Kod: 37520000-9 Nazwa: Zabawki
Kod: 37500000-3 Nazwa: Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr II przedstawia:
1) tabela 2a - wyposażenie żłobka: zabawki i pomoce dydaktyczne,
2) tabela 2b - wyposażenie do sali przedszkolnej: zabawki i pomoce dydaktyczne,
3) tabela 2c - wyposażenie do sali przedszkolnej: kącik tematyczny,
będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Część nr III Wyposażenie sprzęt AGD gastronomiczny
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 39220000-0 Nazwa: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
Kod : 39221000-7 Nazwa: Sprzęt kuchenny
Kod: 39141000-2 Nazwa: Meble i wyposażenie kuchni
Kod: 39221210-2 Nazwa: Talerze
Kod: 39223000-1 Nazwa: Łyżki, widelce
Kod: 39241120-0 Nazwa: Noże kuchenne
Kod: 39221130-7 Nazwa: Pojemniki na żywność
Kod: 39221200-9 Nazwa: Zastawa stołowa
Kod: 39221180-2 Nazwa: Naczynia do gotowania
Kod: 39711130-9 Nazwa: Chłodziarki
Kod: 39711362-4 Nazwa: Kuchenki mikrofalowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr III przedstawia tabela 3 – wyposażenie AGD gastronomiczne będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Część nr IV Wyposażenie sprzęt AGD pralnia
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 39713210-8 Nazwa: Pralki i suszarki
Kod: 39713500-8 Nazwa: Żelazka elektryczne
Kod: 39141100-3 Nazwa: Regały
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr IV przedstawia tabela 4 – wyposażenie AGD - pralnia będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Część nr V Wyposażenie RTV
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 30213100-6 Nazwa: Komputery przenośne
Kod: 48900000-7 Nazwa: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
Kod: 32000000-3 Nazwa: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr V przedstawia tabela 5 – wyposażenie – sprzęt RTV będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d7b6615-00c3-4097-b171-7933431d265a
Biuletyn 577443-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Świlcza
Regon 69058214000000
Zamawiajacy adres ulica Świlcza
Zamawiajacy adres numer domu 168
Zamawiajacy miejscowosc Świlcza
Zamawiajacy kod pocztowy 36-072
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8670100, 8670133
Zamawiajacy fax 178 670 157
Zamawiajacy email przetargi@swilcza.com.pl
Adres strony url http://www.bip.swilcza.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.swilcza.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 205 sekretariat na II piętrze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka oraz przedszkola w Mrowli
Numer referencyjny RGI.271.25.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 5 części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5 części
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka oraz przedszkola w Mrowli. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Oferty można składać na dowolną ilość części. 1. Część nr I Wyposażenie meble Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39150000-8 Nazwa: Różne meble i wyposażenie Kod: 39130000-2 Nazwa: Meble biurowe Kod: 39161000-8 Nazwa: Meble przedszkolne Kod: 45421153-1 Nazwa: Instalowanie zabudowanych mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr I przedstawia: 1) tabela 1a - wyposażenie do szatni żłobkowej oraz przedszkolnej, 2) tabela 1b - wyposażenie gabinetu dyrektora, 3) tabela 1c - wyposażenie sali żłobkowej nr 1, 4) tabela 1d - wyposażenie sali żłobkowej nr 2, 5) tabela 1e - wyposażenie sali przedszkolnej, 6) tabela 1 f - wyposażenie pomieszczenia socjalnego, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Część nr II Wyposażenie zabawki Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39162100-6 Nazwa: Pomoce dydaktyczne Kod: 39162110-9 Nazwa: Sprzęt dydaktyczny Kod: 37520000-9 Nazwa: Zabawki Kod: 37500000-3 Nazwa: Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr II przedstawia: 1) tabela 2a - wyposażenie żłobka: zabawki i pomoce dydaktyczne, 2) tabela 2b - wyposażenie do sali przedszkolnej: zabawki i pomoce dydaktyczne, 3) tabela 2c - wyposażenie do sali przedszkolnej: kącik tematyczny, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Część nr III Wyposażenie sprzęt AGD gastronomiczny Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39220000-0 Nazwa: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Kod : 39221000-7 Nazwa: Sprzęt kuchenny Kod: 39141000-2 Nazwa: Meble i wyposażenie kuchni Kod: 39221210-2 Nazwa: Talerze Kod: 39223000-1 Nazwa: Łyżki, widelce Kod: 39241120-0 Nazwa: Noże kuchenne Kod: 39221130-7 Nazwa: Pojemniki na żywność Kod: 39221200-9 Nazwa: Zastawa stołowa Kod: 39221180-2 Nazwa: Naczynia do gotowania Kod: 39711130-9 Nazwa: Chłodziarki Kod: 39711362-4 Nazwa: Kuchenki mikrofalowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr III przedstawia tabela 3 – wyposażenie AGD gastronomiczne będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Część nr IV Wyposażenie sprzęt AGD pralnia Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39713210-8 Nazwa: Pralki i suszarki Kod: 39713500-8 Nazwa: Żelazka elektryczne Kod: 39141100-3 Nazwa: Regały Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr IV przedstawia tabela 4 – wyposażenie AGD - pralnia będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Część nr V Wyposażenie RTV Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 30213100-6 Nazwa: Komputery przenośne Kod: 48900000-7 Nazwa: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Kod: 32000000-3 Nazwa: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr V przedstawia tabela 5 – wyposażenie – sprzęt RTV będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (według załączonego wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy części V tj. Wyposażenie RTV: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Na wezwanie zamawiającego z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (dotyczy laptopów): a) dokumenty/certyfikaty dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; b) specyfikację techniczną, karty katalogowe dla oferowanego sprzętu (dopuszcza się wersję elektroniczną w wersji językowej polskiej lub angielskiej np.: płyta CD).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) Część 2: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) Część 3: 1 050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych) Część 4: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) Część 5: 140,00 zł (słownie: sto czterdzieści złotych) Dla każdej części oddzielnie wnosi się wadium. Wnosząc wadium prosi się o zaznaczenie (dopisanie) dla której części jest wnoszone wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świlczy a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się by te dokumenty były wpięte do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGI.271.25.2020 Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Świlcza. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrot wadium. 7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 11. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1) gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: działaniem siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego, niemożliwego do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiającego wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju, 3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 3. Wskazane w niniejszym paragrafie zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. O wyborze oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia oraz zamieści informację na stronie internetowej zamawiającego i tablicy ogłoszeń. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w zapisach SIWZ. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Dla każdej części zamówienia będą oddzielnie podpisywane umowy. Umowy będą podpisywane w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Uwaga!!! Zamówienie pn. “Dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka oraz przedszkola w Mrowli” realizowane jest z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch + 2020.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie meble Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39150000-8 Nazwa: Różne meble i wyposażenie Kod: 39130000-2 Nazwa: Meble biurowe Kod: 39161000-8 Nazwa: Meble przedszkolne Kod: 45421153-1 Nazwa: Instalowanie zabudowanych mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr I przedstawia: 1) tabela 1a - wyposażenie do szatni żłobkowej oraz przedszkolnej, 2) tabela 1b - wyposażenie gabinetu dyrektora, 3) tabela 1c - wyposażenie sali żłobkowej nr 1, 4) tabela 1d - wyposażenie sali żłobkowej nr 2, 5) tabela 1e - wyposażenie sali przedszkolnej, 6) tabela 1 f - wyposażenie pomieszczenia socjalnego, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie zabawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie zabawki Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39162100-6 Nazwa: Pomoce dydaktyczne Kod: 39162110-9 Nazwa: Sprzęt dydaktyczny Kod: 37520000-9 Nazwa: Zabawki Kod: 37500000-3 Nazwa: Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr II przedstawia: 1) tabela 2a - wyposażenie żłobka: zabawki i pomoce dydaktyczne, 2) tabela 2b - wyposażenie do sali przedszkolnej: zabawki i pomoce dydaktyczne, 3) tabela 2c - wyposażenie do sali przedszkolnej: kącik tematyczny, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie sprzęt AGD gastronomiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sprzęt AGD gastronomiczny Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39220000-0 Nazwa: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Kod : 39221000-7 Nazwa: Sprzęt kuchenny Kod: 39141000-2 Nazwa: Meble i wyposażenie kuchni Kod: 39221210-2 Nazwa: Talerze Kod: 39223000-1 Nazwa: Łyżki, widelce Kod: 39241120-0 Nazwa: Noże kuchenne Kod: 39221130-7 Nazwa: Pojemniki na żywność Kod: 39221200-9 Nazwa: Zastawa stołowa Kod: 39221180-2 Nazwa: Naczynia do gotowania Kod: 39711130-9 Nazwa: Chłodziarki Kod: 39711362-4 Nazwa: Kuchenki mikrofalowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr III przedstawia tabela 3 – wyposażenie AGD gastronomiczne będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie sprzęt AGD pralnia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713210-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie sprzęt AGD pralnia Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 39713210-8 Nazwa: Pralki i suszarki Kod: 39713500-8 Nazwa: Żelazka elektryczne Kod: 39141100-3 Nazwa: Regały Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr IV przedstawia tabela 4 – wyposażenie AGD - pralnia będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie RTV Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 30213100-6 Nazwa: Komputery przenośne Kod: 48900000-7 Nazwa: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Kod: 32000000-3 Nazwa: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr V przedstawia tabela 5 – wyposażenie – sprzęt RTV będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)