Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach (dogrywka)

Publication date 2020-08-25
End date 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Miejscowość Bełżyce
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577610-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.07.2021 roku.
2) Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 17b2e389-ef6c-45ff-9e66-b3897c1e6f83
Biuletyn 577610-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Regon 43271072100000
Zamawiajacy adres ulica Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Bełżyce
Zamawiajacy kod pocztowy 24-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 516 11 37,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamow.belzyce@powiat.lublin.pl,
Adres strony url www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 24-200 Bełżyce, ul. Bednarska 2/52
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach (dogrywka)
Numer referencyjny ZP/MO/4/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.07.2021 roku. 2) Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ. 3. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o Zamówienia Publiczne – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3b do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Nie wymaga
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymogi graniczne, określone w załączniku nr 1) : a) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., T.j. z 2019 r. , poz. 175 z późń. zm.) - w tym oświadczenie o posiadaniu i dostarczeniu na żądanie Zamawiającego aktualnych dokumentów w ww. zakresie . b) dla towarów niebędących wyrobami medycznymi, zgodnie z art. 6 ust. z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności deklaracji zgodności. Jeżeli oferowane towary nie podlegają oznakowaniu zgodności – oświadczenie wykonawcy sporządzone przez Wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierające: 1) imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, 2) nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie części zamówienia i pozycji w ramach, których są oferowane, 3) tekst oświadczenia, że : „towary te nie są wyrobami medycznymi”, c) w przypadku kiedy towary nie podlegają oznakowaniu zgodności do tekstu oświadczenia należy dopisać „ oraz nie podlegają oznakowaniu zgodności”. d) Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć, którego zadania i której pozycji dokument dotyczy. e) Aktualne dokumenty potwierdzające wymogi, normy i parametry, wyniki badań na odporność określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ dla każdej pozycji - Próbki oferowanych rękawic dla : zad. nr 1 pozycji 1,2,3 po jednym opakowaniu, pozycji 4 i 5 min po 3 pary zad. nr 2 - Próbki oferowanych rękawic po min po 3 pary 2. Zamawiający wymaga, aby próbki zapakowane były w oryginalne opakowania, zaopatrzone w odpowiednie etykiety i naklejki. Próbki nie podlegają zwrotowi . Zaoferowane wyroby muszą ścisle odpowiadać wymaganiom określonym a Załączniku nr 1 do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia (formularz asortymentowo-cenowy). Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów i próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty i próbki te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ - Formularz Cenowy i Ofertowy, 2) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX pkt. II.1 SIWZ. 3) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności : 1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być : a) Zmniejszenie ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej; b) wydłużenie terminu płatności – w każdym przypadku; c) wydłużenie terminu obowiązywania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w załączniku nr 1 o maksimum 3 m-ce. 2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca, na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp; 3) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Pzp; 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego przedmiotu zamówienia bądź nazwy własnej, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania tj. zamienny/równoważny technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych i wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku : a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie tresci umowy do aktualnego stanu prawnego; b) stosowania przez Wykonawcę lub producenta cen promocyjnych bądź upustów. 4. Zmiany określone w § 9 ust. 1 pkt -1b)-1c), pkt. 2)-4) wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy. 5. Zmiany określone w § 9 ust. 1 pkt 1a) zostaną wprowadzone na wniosek Wykonawcy i nie wymagają aneksu do niniejszej umowy. 6. Zmiany określone w § 9 ust. 2 zostaną wprowadzone na wniosek Wykonawcy po pisemnej akceptacji proponowanych warunków przez Zamawiającego. 7. Zmiany określone w § 9 ust. 3 a) następować będą z dniem wejścia w życie stosownych przepisów i nie wymagają aneksu do niniejszej umowy, W przypadku stosowania przez Wykonawcę lub producenta czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych bądź upustów ust. 3 lit. b obniżenie cen jednostkowych i wynagrodzenia Wykonawcy następuje za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego. 8. Inicjatorem zmian może być zarówno Zamawiający jak i Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne. chirurgiczne, winylowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Rękawice medyczne, lateksowe
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)