GuidZP400 |
2b2d76d5-abae-46dd-b8cb-3d635f89ae5a
|
Biuletyn |
577824-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
|
Regon |
92325348000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Markwarta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42466
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-015
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 826 252
|
Zamawiajacy fax |
525 826 209
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalmsw.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat SP WZOZ MSWiA, ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji.
|
Numer referencyjny |
09/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania jest Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, jak i wymagania zawarte w siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
247790,86
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze);
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Treść oferty stanowią niżej wymienione oświadczenia:
1) Formularz OFERTA - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz;
2) Formularz cenowy – wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz;
2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1) OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ);
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ);
- w zakresie określonym przez zamawiającego w SIWZ.
Oświadczenia, muszą być aktualne na dzień składania ofert.
2) PEŁNOMOCNICTWO:
a) posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/
b) podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonych w rozdz. VII siwz/
3. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
4. Udział innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, znajdującym się w załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały przewidziane w załączniku nr 6 SIWZ Główne postanowienia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy, ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz telefon: / 052 / 582-62-52, faks: /052/ 582-62-09;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy jest Pan Ludwik Jagiełłowicz, kontakt: adres e-mail bhp@szpitalmsw.bydgoszcz.pl , telefon 52 / 58-26-339;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji. - 09/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
10) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33622000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Leki kardiologiczne i inne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33651520-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Immunoglobuliny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do artroskopii stawu kolanowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do porodu fizjologicznego jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do wkłucia centralnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do dezynfekcji skóry
|
| |