Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji.

Publication date 2020-08-26
End date 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577824-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 336220002, 336515209, 331411166, 336316007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, jak i wymagania zawarte w siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b2d76d5-abae-46dd-b8cb-3d635f89ae5a
Biuletyn 577824-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
Regon 92325348000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Markwarta
Zamawiajacy adres numer domu 42466
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 826 252
Zamawiajacy fax 525 826 209
Zamawiajacy email przetargi@szpitalmsw.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP WZOZ MSWiA, ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji.
Numer referencyjny 09/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania jest Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, jak i wymagania zawarte w siwz.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 247790,86
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Treść oferty stanowią niżej wymienione oświadczenia: 1) Formularz OFERTA - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 2) Formularz cenowy – wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz; 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ); b) spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 do SIWZ); - w zakresie określonym przez zamawiającego w SIWZ. Oświadczenia, muszą być aktualne na dzień składania ofert. 2) PEŁNOMOCNICTWO: a) posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ b) podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonych w rozdz. VII siwz/ 3. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Udział innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, znajdującym się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały przewidziane w załączniku nr 6 SIWZ Główne postanowienia umowy.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy, ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz telefon: / 052 / 582-62-52, faks: /052/ 582-62-09; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy jest Pan Ludwik Jagiełłowicz, kontakt: adres e-mail bhp@szpitalmsw.bydgoszcz.pl , telefon 52 / 58-26-339; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa produktów leczniczych, zestawów zabiegowych, środków do dezynfekcji. - 09/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 10) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33622000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Leki kardiologiczne i inne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33651520-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Immunoglobuliny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw do artroskopii stawu kolanowego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw do porodu fizjologicznego jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw do wkłucia centralnego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Preparaty do dezynfekcji skóry
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reklamacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)