Dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Oddziału obserwacyjno-zakaźnego, Oddziału gruźlicy i chorób płuc oraz Poradni gruźlicy i chorób płuc i Poradni chorób zakaźnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie

Publication date 2020-08-26
End date 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
Miejscowość Cieszyn
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578158-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Oddziału obserwacyjno-zakaźnego, Oddziału gruźlicy i chorób płuc oraz Poradni gruźlicy i chorób płuc
i Poradni chorób zakaźnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie wraz z jego rozmieszczeniem - opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt. II SIWZ oraz szczegółowe opisy asortymentu zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisach asortymentu. Ilości poszczególnych asortymentów zostały określone w Formularzu cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ. Wskazane w kolumnie „Symbol asortymentu” Formularza cenowego symbole odpowiadają opisom zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisach asortymentu.
2.Zamówienie jest współfinansowane z budżetu Województwa Śląskiego w ramach udzielonej Powiatowi Cieszyńskiemu pomocy finansowej.
3.Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz posiadać rozwiązania dostosowane do wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
4.Na dostarczony asortyment Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 475bc345-4c76-4c41-bad4-043e8bed68c0
Biuletyn 578158-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
Regon 00031334800000
Zamawiajacy adres ulica Bielska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Cieszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 43-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 854 92 00
Zamawiajacy fax 33 852 12 24
Zamawiajacy email zampubl@szpitalslaski.pl
Adres strony url http://www.szpitalslaski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl lub https://epuap.gov.pl/wps/portal
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Oddziału obserwacyjno-zakaźnego, Oddziału gruźlicy i chorób płuc oraz Poradni gruźlicy i chorób płuc i Poradni chorób zakaźnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
Numer referencyjny ZP 597/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Oddziału obserwacyjno-zakaźnego, Oddziału gruźlicy i chorób płuc oraz Poradni gruźlicy i chorób płuc i Poradni chorób zakaźnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie wraz z jego rozmieszczeniem - opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt. II SIWZ oraz szczegółowe opisy asortymentu zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisach asortymentu. Ilości poszczególnych asortymentów zostały określone w Formularzu cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ. Wskazane w kolumnie „Symbol asortymentu” Formularza cenowego symbole odpowiadają opisom zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisach asortymentu. 2.Zamówienie jest współfinansowane z budżetu Województwa Śląskiego w ramach udzielonej Powiatowi Cieszyńskiemu pomocy finansowej. 3.Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz posiadać rozwiązania dostosowane do wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. 4.Na dostarczony asortyment Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia do 28 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, złoży aktualne na dzień złożenia, następujące oświadczenia i dokumenty: a) wzornik zawierający min. 5 kolorów krzeseł o symbolu asortymentowym „KS1” – w formie pliku PDF lub wskazaniu linka do strony producenta z podaniem oferowanych kodów kolorów, b) wzornik kolorów tapicerki krzeseł i sof o symbolach asortymentowych „KS2”, „SOF1”, „SOF2” – w formie pliku PDF lub wskazaniu linka do strony producenta z podaniem oferowanych kodów kolorów, c) oświadczenie, że: • blaty z płyty wiórowej melaminowej dwustronnie użyte do wykonania oferowanych mebli posiadają klasę higieniczności E1 i podwyższonej trwałości, w klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą EN 14322 lub normą równoważną, • zastosowane do wykonania oferowanych mebli okleiny posiadają odporność na promieniowanie UV, równe lub wyższe od wartości 6 zgodnie z normą ISO 4892-1 lub normą równoważną, • oferowane krzesła o symbolach asortymentowych „KN1” i „KN2” posiadają atesty zgodności z normami: PN- EN 1335-1:2004 , PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1728:2012 lub normami równoważnymi, • pianki użyte do wykonania oferowanych krzeseł o symbolach asortymentowych „KN1”, „KN2”, „KS2” są trudnopalne, • oferowane krzesło o symbolu asortymentowym „KS1” posiada wytrzymałość zgodnie z normami EN 16139:2013, EN 1022 lub normami równoważnymi, • oferowane krzesło o symbolu asortymentowym „KS2” jest zgodne z normą EN 16139:2013 lub normą równoważną, • oferowane krzesło o symbolu asortymentowym „KS2” jest zgodne z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 lub normami równoważnymi. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie V.3. a)-c) SIWZ, składają łącznie.
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli (np. KRS, CEiDG), 4) upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3), 5) inne dokumenty i oświadczenia Wykonawcy (np. stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, potwierdzające reprezentację Wykonawcy i innych podmiotów, itp.).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone zostały w pkt. VIII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegóły w zakresie zmian umowy zostały określone w Załączniku nr 5 SIWZ - paragraf 9.
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria oferowany okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)